HoutbouwCast
Is er genoeg hout? Het is de meest gehoorde vraag rond houtbouw. Is er wel genoeg hout om al die houten gebouwen die we willen realiseren te kunnen bouwen. En ook: is het niet slecht voor het bos als we er bomen kappen? Twee echte kenners geven een genuanceerd antwoord: Ute Sass-Klaassen, lector aan de Hogeschool Van Hall Larenstein en Mark van Benthem, directeur van Probos leggen uit dat de tijd van monocultuur voorbij is. En dat is eigenlijk goed nieuws voor zowel de bossen als de bouw.
16 afleveringen
Reacties
0Wees de eerste die een reactie plaatst
Meld je nu aan en word lid van de HoutbouwCast community!