Huxi og det Gode Gamle Folketing
Henning Dyremose er vred. Det er noget svineri, regeringen og Astrid Krag har gang i: Socialdemokraterne har gang i deres sædvanlige rænkespil og tilgodeser deres egne i forhandlingen om udligningsreformen. Som i øvrigt er en dårlig ide. Dyremose har sin helt egen ide, hvis nogen vil lytte. Til gengæld er angrebsmailen fra regeringen ikke noget at hidse sig op over, mener Pelle Dragsted. Politik er en kontaktsport. Og så er der hele to støttepartier, der vil vælte Dan Jørgensen, hvis ikke han skynder sig med den klimalov. Men er der kugler i kammeret på den pistol, de har trukket? Henning Dyremose (K), Pelle Dragsted (EL) og Nadeem Farooq (R) er på tinge hos formand Huxi Bach. See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information. See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.
93 afleveringen
Reacties
0Wees de eerste die een reactie plaatst
Meld je nu aan en word lid van de Huxi og det Gode Gamle Folketing community!