Ihana, rakas ja tärkeä
Kerron hetkestä, kun havahduin siihen, että olin opetellut omat mahtipontiset voimalauseeni jo teini-ikäisenä. Nämä voimalauseet eivät olleet erityisen kannustavia ja nostattavia, mutta silti kaivoin ne aivojen syövereistä esiin juuri silloin, kun olisin tarvinnut jotain ihan muuta tukea.
2 afleveringen
Reacties
75Mikä on sun voimalause? 💖
Tää sun podcast on niin ihana 😭🩷💕 sä oot niin ihana, rakas ja tärkee ja mäki oon ❤️
Voi kiitos ihana! 🥹🫶
Iltalla on mahtava biisi ”Se menee hyvin tai se menee ohi” mistä on tullut kyllä mun voimabiisi ja -lause🥰
Super hyvä!! 😍
Aina kannattaa katsoa huominenkin päivä🥰
Ihana! 🥹
Mun voimalauseet on: Apua saa pyytää ja yksin ei tarvi pärjätä 💛
Oi, ihanat! 🥹🥹🥹
"Kenen kanssa saat eniten olla SINÄ?" Itseäni resonoi vahvasti tämä lause.
Ah, mieletön!! ☺️
Opettelen uusia taitoja uudella alalla työharjoittelussa. Pitää muistaa olla armollinen, koska olen alan vaihtajana täysin uusien haasteiden edessä, en voi vaatia itseltäni valmista ja täydellistä heti. Asioita pitää opetella. 💪 Usein alan vaatimaan itseltäni liikaa, vaikka asioita pitäisi saada opetella. Asenne ratkaisee! Olipa ihana kuunnella tämäkin podi ja saada tästä tukea pään sisäisiin ajatuksiin 💜💎 kiitos 💎
Jep, tosi hyvin sanottu! ”Asioita pitää opetella.” Se on just näin. 😍 Ja ole hyvä, kiva että viihdyit jakson parissa 🥰
Viime aikoina on ollut: Tämäkin menee ohi. Tuo positiivinen puhe itselleni ja omalle peilikuvalle lähtee kyllä käyttöön 🥰
Tosi hyvä voimalause! ☺️🫶 Ja kiva kuulla, että peilipuhe tulee käyttöön 🥰
Opettelen ymmärtämään mihin elimistöni nykyään pystyy ja mihin ei. Ja olemaan armollinen itselle, joka ennen meni pää kolmanteja jalkana pihatöistä nauttien ja luonnossa vaeltaen kävelee nyt hitaasti max 50m kerrallaan. Kiitos jaksosta 🥰
Viisaasti sanottu 🥰 Ja ole hyvä! 🤗
Kun on kurjaa niin sanon itselleni että ”tämäkin menee ohi”. Saa kummasti voimaa.
Tää on jotenkin ihanan rauhoittava 🥰
Mullekin (mennyt) aika on joku hähmäinen sokkelo josta ei saa tarkasti selvää. (Sen sijaan puolisoni hahmottaa koko maailman kalenterinäkymän läpi: "jaa 8 vuotta sitten? No siis päivämäärä oli se ja tehtiin sitä ja tuota" 😅 Veikata voi kumpi on vastuussa päivämääristä yms meillä 🤭) Mutta asiaan: mulle tärkeä voimalause on "KAIKKI opettelee jotain.(😳Kukaan ei osaa kaikkea! )" Nyt pitäisi varmaan opetella katsomaan/moikkaamaan joskus peilikuvaani. 🤔
Toi 😳hymiö ei kuulunut asiaan, en tiedä mistä se ilmestyi 😅. Sen sijaan sydänhuutomerkki kuuluisi lauseen perään "Kaikki opettelee jotain ❣️"
IHANA! 😍🫶
On turvallista antaa elämän olla mulle hyvä.
Tän lukiessa tuli itellekin semmonen turvallinen olo 🥹❤️
Otetaan tämä peruna kerrallaan 😁
Loistava!! 😅❤️
"Kukaan ei muista tätä pidemmän ajan päästä." Käytän tätä sillon, kun ajattelen ihmisten kiinnittävän minuun jotenki extra paljon huomiota tai koen häpeää ihan jostain normaalista jutusta🫢
Todella hyvä! 😍🫶
Voimalauseeni on Be yourself. No one else can. 🌟
Uuuuuu! Kova! ❤️🔥
”On ihan ok ettei kaikki oo ok”💛 ”It’s ok not to be ok”🥹
Tää on tärkee! 🥹❤️🩹
Hymyssä suin vaikka päin seinää 😅
Loistava! Rakastan tällaisia huumoripläjäyksiä 😅❤️
Tää olikin hyvä😅
Jokaisessa päivässä on jotain hyvää🙏
Tää on niin totta! 💖
Päivä kerrallaan🥰 ja toinen, minkä oon oppinu pitävän oikeesti paikkaansa, on ”kaikki järjestyy”🥰
Ah! Ihania! Ja se on niin totta tuo, mitä sanoit, että kaikki järjestyy ❤️
Mulla on se tatskana, tää liittyy silloiseen elämänvaiheeseen ja pätee aina vaan: Never give up ❤️
PIDÄN ❤️
This too shall pass - tämäkin menee ohi 😮💨 Tai jos on joku oikeen paha tilanne, niin lisää siihen aikamääreen tyyliin "kahen tunnin päästä tämäkin on ohi".
Jooooo! Super hyvä! Pidän myös tuosta hätätilanteen varalle olevasta lisästä 🥰❤️🩹
Itsellä ei ole voimalauseita, niitä täytyy opetella. Löysin tän podin vahingossa ja tulit oikeeseen saumaan 🩷 Olisin halunnut lisää vaan jatkaa kuuntelua, joten harmi, ettei jaksoja ole vielä enempää 😍🥰
Awwww, onpa kiva kuulla! 🥹❤️
Uskalla elää.
🙏 Kyllä! ✨
Opettelen olemaan näkyvä ja kuuluva aitona itseäni.
En kestä, miten ihana ja TÄRKEÄ 🥹🫶
Mun vakkari voimalauseet on ”asioilla on tapana järjestyä” ja ”minusta pidetään aina hyvää huolta.” Kiitos ihanasta, rakkaasta ja tärkeästä podista ☺️🩷
Ooo! 😍 Otan ton ”minusta pidetään aina huolta” myös omaan käyttöön. 🥰 Ja ole hyvä, kiva kun viihdyt podin parissa! 🤗
🥰
☺️❤️
Tää podcast tuli niin tarpeeseen 🥹😭🩷
Awww, kiva kuulla 🥹❤️❤️🩹
"Asiat kyllä aina järjestyy. Tavalla tai toisella" sekä itelle jossai äärimmäises tilantees tsemppimodet täysille ja hokee mielessään "Sä pystyt kuule ihan mihin vaan jos vaan haluat!" 💪🏻
Sikke hyviä! Rakastan tota ”jossai äärimmäises tilantees tsemppimodet täysille” 😍🫶
Aina on valoa tunnelin päässä! 💛
Joooo! 😍🫶
Selviän tästäkin, tuli vastaan mitä tuli. 💜
Kun on vaikeaa, olen 100% itseni puolella.
Tosi ihanat 🥹❤️
Olen ihana rakas ja tärkeä❤️ ja tää on tärkein: "kaikki järjestyy kyllä, tavalla tai toisella❤️
Jooo! 😍❤️
Aamuisin venyttelyn ohessa toistelen itselleni: minä osaan, minä pystyn ✨ ehkä vielä jonain päivänä uskon siihen
Awww, ihana 🥹❤️
Voima rempsa: What’s the worst that can happen? What’s the best that can happen? What if it turns out better than you could ever imagine? ✨ Kun tulee epäilyksiä ja pelkoja elämässä niin hoen tota!
Rakastan! ☺️💖
Tämän elämäntilanteeni voimalause: Sinä selviät kyllä Riikka 🥰
☺️🫶 Mainio!
Asioiden opettelu kolahti! Oma voimalause on toi Kaikki järjestyy, mutta myös Elämässä ei tarvitse olla valmis, asioita voi aina opetella ja oppia uudestaan.
Ah, ihania! 🥹❤️
Fiksut pärjää aina 💪
Vau! 😍💖
"Miks olla kukaan muu ku voit olla sinä?" Pyhimystä tatuoituna oikeeseem käteenkin 🙏🏼
Mikä on sun voimalause? 💖
Tää sun podcast on niin ihana 😭🩷💕 sä oot niin ihana, rakas ja tärkee ja mäki oon ❤️