Monday Glory

#4 "jag textar inte" är en bullshit kommentar!

41 min · 3 okt 2016
aflevering #4 "jag textar inte" är en bullshit kommentar! artwork

Beschrijving

I dagens avsnitt talar vi om hur ska man börja ett textmeddelande, är det okej att inte svara eller kan man skicka ett till meddelande fast man inte fått svar? Vi poängtera även att alla textar, så låt dig inte luras av kommentaren "Jag textar inte".

Reacties

0

Wees de eerste die een reactie plaatst

Meld je nu aan en word lid van de Monday Glory community!

Probeer gratis

Probeer 14 dagen gratis

€ 9,99 / maand na proefperiode. · Elk moment opzegbaar.

  • Podcasts die je alleen op Podimo hoort
  • 20 uur luisterboeken / maand
  • Gratis podcasts

Alle afleveringen

5 afleveringen