Run The Damn Podcast

The Celtics blow their series against the Sixers...Who do we blame?

1 h 9 min · 4 mei 2026
aflevering The Celtics blow their series against the Sixers...Who do we blame? artwork

Beschrijving

Rob and Craig discuss the Sixers coming back from a 3-1 deficit to beat the Celtics in the 1st round. Who do we blame? What now for the Celtics? Plus Rob's perspective from being at the Garden for a game 7,

Reacties

0

Wees de eerste die een reactie plaatst

Meld je nu aan en word lid van de Run The Damn Podcast community!

Probeer gratis

Probeer 14 dagen gratis

€ 9,99 / maand na proefperiode. · Elk moment opzegbaar.

  • Podcasts die je alleen op Podimo hoort
  • 20 uur luisterboeken / maand
  • Gratis podcasts

Alle afleveringen

37 afleveringen