Sami & Jorma
Sisältövaroitus! Tässä jaksossa keikarit puhuvat painosta, rantakunnosta, ruumiin muodoista ja ollaanko siihen tyytyväisiä vai ei. Onko Samin lenkkeily jatkunut, miten se BMI oikein lasketaankaan ja mikä on keikareiden painoindeksin tila? Kuinka paljon karkkia Samilla loppujen lopuksi meni leffaillan aikana? Kuka saa puhua ylipainosta ja kuka ei? Juontajina Sami Sykkö ja Jorma Uotinen. Uusi jakso aina keskiviikkoisin! Instagram: @samisykko @jormauotinen TikTok: @samijajorma Julkaisu: 24.6.2026
109 afleveringen
Reacties
8Arvon Jorma ja Sami. Pidän teitä sivistyneinä maailman matkaajina, moraalisesti korkeatasoista viihdettä tekevinä henkilöinä, jotka ymmärtävät myös laadukkaan journalismin päälle. Koin valtavan pettymyksen miten asenteellinen ja vanhaa tietoa täynnä tämä jakso oli. Jaksonne valitettavasti jakoi ylenkatsovaa asennetta ja väärää infoa lihavuuden taustasyistä😣 On hyvä tarkistaa ajankohtaiset tieteelliset faktat, jotka lihavuustutkimuksen myötä lisääntyvät nyt valtavaa vauhtia myös täällä Suomessa.
Häiritsee, kun puhutaan ruumiista, se on keho. Nyt nillitän typerästä asiasta mutta kuolleesta puhutaan ruumis, ja elävällä on keho.
Jormalla on hyvät perustelut sanan käytölle. 🥰
Ihanat Sami ja Jorma🤩 Tämä podcast ei petä koskaan!
Kiitos Voikukka! 🥰
En tiedä oliko painosta puhuminen sovittu etukäteen, mutta ihan yleisenä vinkkinä jos ei ollut: toisen painosta puhuminen ei ehkä ole kovin soveliasta. Saatika sitten aloittaa sitä kutsumalla itseään pieneksi, toista isoksi ja sanomalla ”Sulla on kaikki niin isoa. Miksi sulla on kaikki aina niin isoa?” ja heti sen jälkeen alkaa puhumaan nimenomaan painosta ja toisen painoindeksistä sekä sitten dramaattisesti kauhistella ”Ylipaino. Ootko sä ylipainoinen?” 😕
Ärsyttää toi Samin jatkuva kuittailu Jormalle. Ystävyydestä, huivin materiaalista jne. Kuulostaa typerältä, etenkin kun Sami tuntuu Jormaan verrattuna niin persoonattomalta.
Kiitos.
Arvon Jorma ja Sami. Pidän teitä sivistyneinä maailman matkaajina, moraalisesti korkeatasoista viihdettä tekevinä henkilöinä, jotka ymmärtävät myös laadukkaan journalismin päälle. Koin valtavan pettymyksen miten asenteellinen ja vanhaa tietoa täynnä tämä jakso oli. Jaksonne valitettavasti jakoi ylenkatsovaa asennetta ja väärää infoa lihavuuden taustasyistä😣 On hyvä tarkistaa ajankohtaiset tieteelliset faktat, jotka lihavuustutkimuksen myötä lisääntyvät nyt valtavaa vauhtia myös täällä Suomessa.
Häiritsee, kun puhutaan ruumiista, se on keho. Nyt nillitän typerästä asiasta mutta kuolleesta puhutaan ruumis, ja elävällä on keho.