I dit IT-projekt er medarbejdernes involvering helt central. Hvorfor? Fordi det er dem som kender hjørnerne af forretningen bedst og dem som skal bruge det i dagligdagen. Så hvordan får du dem med?
Reacties
0
Wees de eerste die een reactie plaatst
Meld je nu aan en word lid van de Softwareudvikling på Jysk community!
Reacties
0Wees de eerste die een reactie plaatst
Meld je nu aan en word lid van de Softwareudvikling på Jysk community!