The Bad Magic Podcast
itunes pic [https://assets.podomatic.net/ts/53/4b/fa/badmagicplayer/1400x1400-0x0+0+0_9027247.jpg] I'm at war with Magic Online. Sure I'm still playing it all the time, but there are just some problems with the new client that just make it frustrating to play. Learn more about those problems and hear my take on whether new players should invest in MTGO.
8 afleveringen
Reacties
0Wees de eerste die een reactie plaatst
Meld je nu aan en word lid van de The Bad Magic Podcast community!