The Center of Go
Hi, everyone! Welcome to the third episode of my podcast! Today, I'm excited to introduce a special guest from America. We talked about driving in Japan as a foreigner, and compared the experience with driving in the United States. Let's dive in! 【Guest: Sean】Check out his Instagram→@shon01.08
7 afleveringen
Reacties
0Wees de eerste die een reactie plaatst
Meld je nu aan en word lid van de The Center of Go community!