The G.O.A.T Talks.

Black at it again BoyBoyKem😭

20 min · 12 jun 2022
aflevering Black at it again BoyBoyKem😭 artwork

Beschrijving

Hey guys this is the first episode after a long break and I honestly did not expect half of the stuff I’d read, but it was a wow experience! Shout out to BoyBoy for joining me today. 😮‍💨💔

Reacties

0

Wees de eerste die een reactie plaatst

Meld je nu aan en word lid van de The G.O.A.T Talks. community!

Probeer gratis

Probeer 14 dagen gratis

€ 9,99 / maand na proefperiode. · Elk moment opzegbaar.

  • Podcasts die je alleen op Podimo hoort
  • 20 uur luisterboeken / maand
  • Gratis podcasts