The Worst Podcast Ever

Episode 15: The Hub+

1 h 30 min · 19 nov 2019
aflevering Episode 15: The Hub+ artwork

Beschrijving

This week the guys talk about Disney+, Nickflix, and the streaming service wars. They spend time breaking down thoughts on the Colin Kaepernick situation and spend a little bit of time on who the King of R&B is. Thanks for the continued listens and support, it's always appreciated. #TheWorst

Reacties

0

Wees de eerste die een reactie plaatst

Meld je nu aan en word lid van de The Worst Podcast Ever community!

Probeer gratis

Probeer 14 dagen gratis

€ 9,99 / maand na proefperiode. · Elk moment opzegbaar.

  • Podcasts die je alleen op Podimo hoort
  • 20 uur luisterboeken / maand
  • Gratis podcasts

Alle afleveringen

17 afleveringen