Vrouwmibo
Deze week tussen de gesmolten bosvruchten ijsjes, lego en 36 graden.. maar we zijn er!! Soof is net terug van drie weken Spanje: drie dagen onderweg met de Happy Song op repeat en een fidgetspinner op haar voorhoofd. Ies heeft een nieuwe obsessie en denkt serieus dat ze in haar vorige leven een Kung-fu panda was. Nien zit middenin een keukenrenovatie en ja, je hoort het..of is het iets anders?! En ze kreeg een tijdje geleden haar baargoud.. maar van wie z’n geld was dit eigenlijk? We doen nog even een throwback naar Iris als elfje & iets met bukkake.. Luister de hele aflevering nu via Podimo!
199 afleveringen
Reacties
18Bij deze: @soof volgende keer ff wat ademhalings oefeningen doen
Ik wilde bijna al zeggen dat Soof haar longen even moet laten checken 😂
Ik zal volgende aflevering niet meer ademen 😂 moeten jullie daarna wel een vervanger voor me zoeken
Har-STIKKE slecht idee Sophie.
Leek ind wel of ze aan het zuurstof zat 😂 Heb het weleens vaker gehoord, die giga ademteugen voor het praten! Maar is wss een gewoonte… En ze komt geen zuurstof tekort in elk geval (en dat vinden we fijn hoor, Soof!) 🙃🫣
Maar echt ja hahahahhah
Vind het zoooo grappig ik heb zo vaak last van geluiden of stemmen. Maar bij jullie podcast 0,0 😂 ik ga de reacties lezen en denk alleen maar waar heeft iedereen het over met ademen van Soof 😂😂😂 dat het ik eerder al toen iedereen los ging over de stem van Nina. Vind het alleen maar duidelijk hoe ze praat😂
Wat zijn nog méér dingen die je voor lief neemt zodra je ze moet missen in je leven? (Zoals Nien's vaatwasser...)
I love Sophie maar dat hard ademen was zo irritant. Dacht elke keer dat ze een astma Aanval kreeg. 🫣❤️
Wat ongelooflijk irritant het ademen van Sophie
Dat ademen van Sophie is echt mega storend 😅🥲
Deze aflevering voelt als een soort verplichte teams meeting waar niemand tijd voor en zin in had 😂
Ik heb echt extreme wagenziekte! Daarom rij ik altijd
Ben eigenlijk wel benieuwd over die studie met die wagenziekte!
Ik had dit als kind nooit, maar sinds ik volwassen ben wordt ik ook misselijk achterin de auto. Ook als ik niets doe. Maar sinds ik volwassen ben kan ik ook echt niet meer goed op de schommel😂
Omg ik word ook sinds ik misselijk ben snel wagenziek - maar als je een iphone hebt, en je gaat naar instellingen > bewegingsaanwijzing voertuig > aan , dan komen er stipjes op je scherm die meebewegen met de auto en DIT SCHEELT ZO ERG. Dus wie weet helpt dit jou ook nina! ✨
Leuke aflevering 🥰
Ik ben benieuwd naar wat er gaat komen🥰
Bij deze: @soof volgende keer ff wat ademhalings oefeningen doen
Wat zijn nog méér dingen die je voor lief neemt zodra je ze moet missen in je leven? (Zoals Nien's vaatwasser...)