DÅ ÄR VI IGÅNG
Fredag och det betyder bonusasvnitt. Idag diskuterar vi vad vi egentligen tycker om alla VM låtar och Anis konsertupplevelse hos Akon. ---------------------------------------- Hosted on Acast. See acast.com/privacy [https://acast.com/privacy] for more information.
321 Episoder
Kommentarer
0Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av DÅ ÄR VI IGÅNG sitt community!