Julia en la onda

El Gabinete: ¿Es un problema el absentismo laboral en España?

47 min · 20. juni 2026
episode El Gabinete: ¿Es un problema el absentismo laboral en España? cover

Beskrivelse

Con Elisa Beni, Víctor Guillot y Julio Lleonart repasamos la actualidad de la semana con el repaso de la semana judicial y política y la polémica que ha abierto la CEOE sobre el absentismo laboral en España.

Kommentarer

0

Vær den første til å kommentere

Registrer deg nå og bli medlem av Julia en la onda sitt community!

Prøv gratis

Prøv gratis i 14 dager

99 kr / Måned etter prøveperioden. · Avslutt når som helst.

  • Eksklusive podkaster
  • 20 timer lydbøker i måneden
  • Gratis podkaster