Omdenken Podcast
Als Mila (24) en haar vriend om vijf uur hebben afgesproken, staat Mila om vier uur al in de wachtstand. En als hij dan ook nog vijf minuten later is? Dan is de irritatie compleet. Ze vraagt zich af waarom ze meteen boos wordt en waarom ze 'wachttijd' niet gewoon fijn kan besteden voor zichzelf. 💌 Heb je een vraag, suggestie of feedback? Of wil je een reactie sturen naar de podcastgast? Mail naar podcast@omdenken.nl 📩 Wil je regelmatig op de hoogte blijven van verhalen en Omdenken nieuws? Meld je aan voor de Omdenken nieuwsbrief [https://omdenken.nl/nieuwsbrief/]. Sluit je aan bij één van de + Omdenkkringen door heel Nederland via stichtingomdoen.nl [https://stichtingomdoen.nl/meedoen]. Deze oproepjes hoorde je vandaag: 1. Omdenken Assen 2. Omdenken Deurne e.o. 3. Oriëntatiekring Regio West 4. Nijmeegs Omdenk-Ommetje
400 Episoder
Kommentarer
3Ik hoor echt alleen maar Dionne in haar stem
Ook goed om je sf te vragen wat 'nut' nou eigenlijk is. Ik vind genieten erg belangrijk en dat doe ik ook door lekker een serie te kijken bijv. Is dat nuttig? Ik denk het wel want als ik gelukkig ben dan doe ik 'nuttige' dingen zoals werk en huishouden ook beter.
Oh wat heerlijk de rest van het leven als bonustijd ervaren. Ik ga er voor!
Ik hoor echt alleen maar Dionne in haar stem
Ook goed om je sf te vragen wat 'nut' nou eigenlijk is. Ik vind genieten erg belangrijk en dat doe ik ook door lekker een serie te kijken bijv. Is dat nuttig? Ik denk het wel want als ik gelukkig ben dan doe ik 'nuttige' dingen zoals werk en huishouden ook beter.