Sidste halvleg
Hvilke øjeblikke var de største? Var der nogle fortrydelser? Og hvad drømmes der om i dag, nu hvor han ikke længere skal være en mester på fodboldbanen? I dette allerførste afsnit af 'Sidste halvleg' er Viktor Fischer taget på besøg hos tidligere professionel fodboldspiller Simon Kjær for at høre om hans valg om at stoppe med at spille fodbold. Var det i virkeligheden en frivillig beslutning? Hvordan var det at sige stop? Og hvad skal der ske nu? Bliv klogere og hør Simons historie om passionens start og hvordan han blev en af Danmarks største fodboldspillere gennem tiden. Vært: Viktor Fischer Gæst: Simon Kjær Video-highlight: Mathias Weber Producer, post-produktion og redaktør: Sidsel Kaae Nørgaard
8 Episoder
Kommentarer
21Vildt godt 👏👏👏
Må bare sige Viktor, du fungerer super godt i podcast format.
Super fed podcast! En episode med Nicolaj Thomsen?😎
+1 på den forespørgsel!
Rigtig god podcast. Tak for ærligheden. Jeg glæder mig til næste afsnit 🙏
Som tidligere CB, kan man kun elske det her citat: Hvis jeg skal sprinte i en kamp, er det fordi jeg har placeret mig forkert 🙌🏻
Det er super godt 💪👍
Kan du ikke også Interviewe Laudrup brødrene og Preben Elkjær ?😃⚽️⚽️
Simon Kjær er bare et fantastisk menneske at høre på. Du gør det fremragende Viktor.
Sikke et rart, roligt og interessant første afsnit, med rigtig gode refleksioner. Godt gået Viktor, glæder mig til de næste👍
Konge
Virkelig godt det her!
Lige så super godt program som “Indersiden” på DR Podcast. Viktor, du kører med klatten. Bliv endelig ved med disse alternative fodbold podcast.
Meget interessant indblik i en flot karriere og tankerne om fremtiden for sympatiske Simon Kjær❤️ Virkelig god vært. Man hører tydeligt kemien, men uden det bliver for påfaldende.... høj høj klasse Victor Fisher. Jeg glæder mig allerede til de kommende afsnit.
Super super super Huttelihut
Stærkt 1 afsnit 💪 Du har været savnet 🙏
Fin afsnit, lyden kunne dog godt optimeres
“Fordi man er under ombygning oveni skallen” 😂 Elsker det! Super fedt, hyggeligt og interessant afsnit!
Ikke dårligt, men savner lidt mere liv i Fischer 💙 Det blev lidt "oplæst" på et tidspunkt.
Virkelig imponerende podcast. Viktor er ærlig, reflekteret og god til at få nuancer frem. Og kemien mellem Simon og Viktor er enormt behagelig at fornemme
Men Viktor Fischer skulle lave comeback i B93… Forza FCK 🤍💙
Vildt godt 👏👏👏
Må bare sige Viktor, du fungerer super godt i podcast format.