De Stem van De Vijverberg
Een mooi gesprek met John Leeuwerik als ervaringsdeskundige en erelid van De Graafschap over de nacompetitie (toch veel mooier dan play-offs). "Je moet er gewoon staan en niets aan het toeval overlaten." Verder kijken Wilko en Hans vooruit naar het heerlijke toetje dat nacompetitie heet, maar ook naar de bekerwinnaars van het O21-team, de vrouwen die nog steeds meedoen om het kampioenschap en nog veel meer. Fritz is er ook met een column over de lintjesregen. Luusteren ...
125 episodes
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the De Stem van De Vijverberg community!