Joko saa luovuttaa?
Tässä jaksossa Niina on pahalla päällä ja haukkuu monia asioita, kuten esimerkiksi kaikki elokuvat. Mukana myös nenäpuikkoaddiktio, juoruilun ihanuus, dominointi sekä melatoniiniöverit. Ohjelma jää kesätauolle, mutta huoli pois! Tauon aikana maanantaisin ilmestyy korvaava Skarpe Diem -jakso. Halivilivoo!
49 episodes
Comments
68Kiitos taas parhaasta viihteestä! Kyllä tulee hirvee ikävä kesätauon aikana, kun teette arjesta niin paljon valoisampaa. Ihanaa lomaa molemmille! ☀️❤️❤️
Kiitos 🥰
Ihanaa kesää sinnekin!
Niinalle sopiva mies on tietenkin Matias Petäistö. Niinan löystymiseen vähän kovuutta ja Matiakselle hieman herkkyyttä (runoista). Kaikki voittaa, tasapainottava ratkaisu. 🥰 Kiitos rentouttavasta "aivot narikkaan" podista, tää on parasta rentoutusta työpäivän jälkeen! ❤️
Jooo!
Me se vasta oltais pari!😂
Kyllä teitä ikävä tulee,hyvää lomaa teille ja toivottavasti kerrotte sitten lomamuistoja😀
Kerrotaan!
Mulla on nyt jo monta hyvää tarinaa! Elokuussa kuulette sitten!
Ei ollut Niina pahalla päällä ollenkaan 😀 Se et sanoo mielipiteen ei oo sama kun on pahalla päällä. Niina niin herttaisesti kertoo mitä tuo kun saapuu mökille musta se oli tosi liikkis, hyvät setit ja kannustaa nauttimaan kesän hyvistä jutuista saunasta, uinnista ja myös työnteosta. Paula on ihana myös!
🥰
Nyt nautitaan ❤️❤️❤️
Hyvää kesää teille, kiitos tästä loistavan hersyvästä podcastista. 🥰💪 Oon tulossa kesällä Riihimäelle katsomaan Opehuone-musikaalia.
Ihanaa ku tuut! Tervetuloa!
Toyota ja GT - erikseen vai mikä se oli 😂😂
😂
Miten pystyn ajamaan ton vit## nurmikon, kun en pysty kuuntelemaan teitä?😭. Hyvää lomaa nyt kuitenkin! Jään odottelemaan uusia jaksoja!🥰
🥰
Ootte kyllä mahtavia ,kiitos💪 Ja iso kiitos siitä, että kerroit te koska jatkuu taas.. Mukavaa kesää molemmille♥️
🥰
Tämmöstä nenäpuikkoa katson just tässä Eestissä 😀
😁
Mulla on tilauksessa!
Teitä tulee ikävä mutta ehkäpä täytyy käydä riihimäellä katsomassa opehuone esitystä. Syksylle toive pliis arvotkaa lisää näitä joko saa luovuttaa paitoja💙.
Jos saadaan niitä ni joo!
Tervetuloa Opehuoneeseen! Siellä myydään hauskoja oheistuotteita!
Syksyn paita-sponsori kiittää ja kuittaa! 😁💗
😁
😳Karkas toi eka viesti sormesta, mut skarpeimmat ymmärtää lukee sen ensin…
heinäkuuss, kun te ette ole naurattamassa mua😌 olen kuunnellut kaikki teidän podit! Pakko luovuttaa ja päästää teidät lomalle. Oikeesti ihanaa lomaa teille miten ikinä sitä vietättekin🥰 Nina varmaan Tukholmassa,😂 Paula järvessä jne. Mä lepuuttelen nauruhermojani elokuuhun saakka
Niina on Kanta-Hämeen Tukholmassa eli Riihimäellä, veivaamassa kesäteatterissa musikaaliaan Opehuone
Voi kauheeta, mitä hauskaa kuunneltavaa mä nyt keksin,
Oliko tosiaan tarkoitus ettei Paula pääse teasaamaan syksyn kuvioita ollenkaan jakson lopussa vai loppuiko formaatista minuutit Niinan jäljiltä? 😂 Hyvää kesälomaa teille!
No toivotaan et syksyllä kuullaan Paulankin kuulumiset! Yritän antaa tilaa😂
Ja Paula mä teen sitä, tai mä lopetin tokan lapseni kohdalla. Mulla oli aina ”unirätti”, jossain laukun tai taskun pohjalla, ja vaikka kesken vaikean tentin oli vaan pakko työntää käsi laukkuun ja hipsuttaa sitä rättiä. Kuljetin sitä sormien välissä ees taas päästä päähän, siihen asti kun se lopulta meni rikki ja oli hommattava uusi. Se rentoutti niin. Nyt kun kirjoitan tän, ja elämään on tullut tuhat pahetta, tajusin, että voisin hyvin palata tuohon hipsutukseen, joka kuitenkin suht benigni.
Siis miksi mies vaihtoehtona ei ollut Matias Petäistö??
No ku Tekoäly ei tajunnu ehdottaa! Onneksi te tajusitte!
Ihanaa kesää ja innolla odotan loman jälkeisiä juttuja 🙌
Nenäinhalaatiopuikko! Kun sillä googlettelee löytyy nenäpuikkoja Suomestakin
Runokeskustelu oli tylsä.
Heiiii!! Vähän kulttuuria joskus!
Joo hei nyt runot tutuiksi!
Ihanaa kesää molemmille 🤩 en malta oottaa, et tuutte takas!
🥰
Ja mulla sama Paula, tää asunto sellainen et olen saanut useamman avun tarjouksen - mutta ku saatana en halua mitään! 😂
Joo! Kaikki pois ja kaljakoppa nurkkaan
Jos et halua Thaimaahan asti aromatikkua hakemaan niin Suomessaki myydään niitä aromasticksejä ja niissä on eri tuoksuja eri tarkotuksiin esim. "relax", "energy", "calm" tai "balance" ✨️ Itellä löytyy nuita ja niitä on ihana nuuhkia 🫶🏽
Oi hyvä tietää+
Ruohonjuuresta oon ite ostanu sellasen Aromastick merkkisen nenäpuikon! En tiiä onko samanlainen, mutta niissä on ainaki eteerisiä öljyjä ja eri tuoksu vaihtoehdot!🫶🏻
No ni sinne siis
Myös Thaifood/Aasia kaupoissa näitä ihan orkkiksia thaikkupuikkoja. Ainakin Porissa😉. Tervetuloa siis🤗 . Isot kiitokset nauruista, ootte hulvattomia😂🤩.
Niina, niitä nenäpuikkoja löytyy myös etnisistä kaupoista joskus oon niissä ainakin ite nähnyt 🙂↕️
Ihanaa kesää! Kuuntelin just monta jaksoa putkeen niin sellainen vinkki leipäövereihin(joita harrastan itsekin) että kokeilkaahan paahdettu ruisleipä sillä Oivariinilla ja siihen päälle hunajaa. Jumankauta on hyvää 😄
Huh huh! Täytyy kokeilla
Minä jossain vaiheessa uumoilin, että Köpi Kalliolla oli surinaa sinun, Niina, kanssasi. Musta te saattaisitte olla tosi hyvä pari! Ihanaa kesää teille!!!
Tarkoitin sutinaa, mutta no, myös surinaa on aika hauska
Köpi on ihana kollega! Ja hänellä on ihana puoliso!
Mainiota kesää lahjakkaille naisille! Epäilen, ettei se teillä mene kuitenkaan oikeasti lomaillen, vaan pahoin pelkään, että olette salaa aika superuorittajia. Syksyllä olisikin kiva kuulla työtehtävistä, joihin on kiireen keskellä ollut pakko suhtautua niin, että ”nyt on vaan mentävä siitä mistä aita matalin”. Koska tää on ainakin niin rautaa, että aitoja on kiivetty, korkeitakin.
Ihanaa kesää teille ❤️ Ja Niinan iltarutiinit best! Enpä olisi uskonut, että löydän jonkun, jolla on samanlaiset rutiinit kuin meikälaisellä..tukka nuttaralle, silmälaput kupeilla, korvatulpat ja kunnon hatsit thaimaalaisesta nenäpuikosta 😂
Ah nenäpuikkoystävä! You never walk alone!
Laitan Niinalle just kohta dm mun mökin osoitteen - tykkään riesling, mut kaikki käy 👊
Kunnon riesling best! 🥰
Ikävöin nähdä teijän naamaa😌, ois jees seuraa näit uudestaa videomuotona näis pidemmis jaksois!!
Ootellaan mökki jaksoa sitten syssyllä kun osoite on paljastettu 🙏
Voin tulla siivoo ja sisustaa Paula sun kotia 😊
Hyvää kesää kaikille ja kiitos!
Koska nää tulee videona🥰
Skarpet on! Sieltä näätte meidän upeet lärvit!
Kiitos taas parhaasta viihteestä! Kyllä tulee hirvee ikävä kesätauon aikana, kun teette arjesta niin paljon valoisampaa. Ihanaa lomaa molemmille! ☀️❤️❤️
Niinalle sopiva mies on tietenkin Matias Petäistö. Niinan löystymiseen vähän kovuutta ja Matiakselle hieman herkkyyttä (runoista). Kaikki voittaa, tasapainottava ratkaisu. 🥰 Kiitos rentouttavasta "aivot narikkaan" podista, tää on parasta rentoutusta työpäivän jälkeen! ❤️