Eiks nii äiti
Aiheena on tänään ystävyys. Miksi Sonjan ystävät ovat vaihtuneet tiuhaan ja millainen merkitys on omilla rajoilla ja avoimella vuorovaikutuksella? Ystävyyssuhteet ottavat ja antavat, mutta mitä niiden ylläpito vaatii ja millainen on hyvä ystävä? Sonja ja Pia paljastavat myös parhaat ja pahimmat piirteensä ystävinä. Kaksikko jakaa jaksossa viimeaikaisia kuulumisiaan. Sonja on muuttanut Espooseen ja Pia toipuu leikkauksesta. Mistä ystäviä löytää ja miten ystävyyssuhteet muuttuvat elämäntilanteiden mukana? Entä miten julkisuus ja seurapiirit ovat vaikuttaneet Sonjan ystävyyssuhteisiin ja miksi aika lapsuuden ystävän seurassa maadoittaa? Eiks nii äiti on podcast, jossa äiti ja tytär kohtaavat uudella tavalla. Suhde, joka on ollut olemassa aina, avataan tällä kertaa avoimesti. Äidin ja tyttären väliseen suhteeseen mahtuu rakkautta, ristiriitoja, erilaisia elämäntilanteita, ja ennen kaikkea: kasvua puolin ja toisin. Uusi jakso joka tiistai. Somet: @sonjaaiello @piakristiin Sarjan tuottaa Tarinatalli tuotannot.
20 Folgen
Kommentare
21Niin hyvä keskustelu, ja siis samaistun Sonjaan tosi paljon, koen että oon samanlainen tossa miten aktiivinen/passiivinen oon, ja mitä odotuksia on toiselle. Onneksi itsellä pysynyt ne ystävät, jotka ymmärtää miten toimin, ja että en oo koko ajan viestittelemässä ja kyselemässä, jos sellaista vaaditaan multa, niin ahdistun 😬
🩷🩷
Ei saaaakeli tuli myötähäpeä tosta innokkaasta tupatarkastajasta! Ois voinu vastata siihen, et ite asias pitäski kasata lipasto/kaappi/tms. et tarvisit apua ja kattoo et vieläkö jacuzzi ja muu houkuttaa 😂
😂😂🩷
Love youuuu 🩷 Yhtä suurta perhettä tässä ollaan 🥹
🥹🩷🩷
Love you too💖🫶🏼
Siis rakastan tätä teidän podia. 🤩Niin aitoa ja rehellistä puhetta❣️
Kiitos kovasti🙏🏻💖
Teijän podin takia tilannu Podimon, niin aito ja rehellinen! 🤩 ja oon vissii ystävänä melko samallainen ku Sonja, välillä vaikee luvata näkemisiä ja vastailla viesteihin 🫢🥲
😬🤭🩷
Hei siis niin ihana tää teijän podi! ❤️❤️😍 Kuuntelin kaikki jaksot putkeen ku vaihdoin taas pitkästä aikaa tänne podimolle. Ootte ihania 🥰
Ainii, ja huvittaa noi teijän kultakala seikkailut 🤣 t.hyvinkääläinen
Kiitos Camilla💖
Rakkaat 🥰🥰🥰
Stella💖🫶🏼
🩷🥰
Siis niin hyvä jakso🩷 Itellä niin ihanii ystävii joihin voin luottaa 110% ! Ja voin olla just sellanen ku oon!
Kiitos 💖🙏🏻
Kiitos🩷🩷
Eiku, sehän on just hyvä kun poukkoillaan jutuissa, niinhän sitä normaalissa elämässä ystävän kanssa jutustellessa usein käy 😅
Niin hyvä keskustelu, ja siis samaistun Sonjaan tosi paljon, koen että oon samanlainen tossa miten aktiivinen/passiivinen oon, ja mitä odotuksia on toiselle. Onneksi itsellä pysynyt ne ystävät, jotka ymmärtää miten toimin, ja että en oo koko ajan viestittelemässä ja kyselemässä, jos sellaista vaaditaan multa, niin ahdistun 😬
Ei saaaakeli tuli myötähäpeä tosta innokkaasta tupatarkastajasta! Ois voinu vastata siihen, et ite asias pitäski kasata lipasto/kaappi/tms. et tarvisit apua ja kattoo et vieläkö jacuzzi ja muu houkuttaa 😂