Romkapsel
Nå har de for lengst kommet hjem, men Artemis II sendte folk til månen-ish! Det gikk bra med varmeskjoldet, de hadde litt do-trøbbel men ellers en knakende fin testferd. Så begivenhetsløst som det burde være. Vi er et skritt nærmere "boots on the moon". It's a good time to be romfartsnerd.
345 Folgen
Kommentare
0Sei die erste Person, die kommentiert
Melde dich jetzt an und werde Teil der Romkapsel-Community!