Saatan olla väärässäkin
Luitte sen jakson nimestä. Kimmo ja Katja etsii kahta uutta slogania Väärikselle ja nämä kaksi parasta palkitaan tuttuun tapaan uskomattoman hienolla Vääris -muilla! Ei muuta kun kommenttia kenttään ja kisaamaan. Saatan olla väärässäkin palaa täysin jaksoin ensi viikolla. Malta siis vielä viikko ja nauti vaikka kesästä tässä välissä. Äläkä unohda sitä slogania keksiä. Mui voi olla sinun! Seuraa podia somessa! IG: @saatanollavaarassakin TikTok: @saatanollavaarassakin IG: @kavioliitonkatja IG: @kimmovehvilainen
78 Folgen
Kommentare
83“Saatan olla väärässäkin – älä anna faktojen pilata hyvää mielipidettä.”
Tiistai ilman Vääristä olisi kuin Dallas ilman J.R.:ää 🤠
”Väärässä mahdollisesti, äänessä varmasti”
Saatan olla väärässäkin - usein äänessä, toisinaan oikeassa.
Saatan olla väärässäkin, mutta kokeillaan silti.
“Saatan olla väärässäkin – rohkeasti harhaan vuodesta toiseen.”
Mutta sitähän en myönnä
Hetkiä joita en muista, en unohda koskaan🤪
Vääris - nokkelaa sanahumppaa ja taattua vatsalihasjumppaa!
omassa sVÄÄRISsä
Vääris - kun pokka pettää vääris paikois. (Tarkotan tällä sitä kun esim. työmatkalla bussissa kuuntelet, ja tyrskähdys jos toinenkin tulee ihan väkisin 😂)
Saatan olla väärässäkin - Kimmo varmasti on.
Katja ja Kimmo, joskus melkein hauskoja
Vääris - kaks aivonystyrää yhdes hääris. 🥰
Väärin voi olla oikein - ja vastoinpäin
Asian vierestä jo vuodesta 2025
"Saatan olla väärässäkin. Vuan suatanpa olla oikeessakin. Tokkopa tuota tietää."
Vääris-Podcast - Naurettavan hyvää viihdettä 💎
Vahän jälkijussa, pakko peesata Fingerboria... -"Hätäkeskus, nimenne? -Elias Tapani Karhu. -Niin, teidän nimenne..?"
Ihan itte puusta tehty joka jalka.
Puhutaan remonttia, käy vaan pitkälleen.
Asiaa kakasta ja sen vierestä
Vääris - vaikka en usko!
Saatan olla väärässäkin…asiaa asian vierestä ja välistä.
Vääräs! Sääpäs!
Saatan olla väärässäkin - niin sinäkin
Saatan olla väärässäkin, väärässä säkissäkin, oo säkin.
Saatan olla väärässäkin - väärässä säkissäkin.
Saatan olla väärässäkin, oossäkin!
" No emmä ny tiiä" Mut entäs Suvisaariston munaa 😄
Saatan olla väärässäkin, mut on vörttii
saatan olla väärässäkin - (melkein) faktapohjaista tietoa elämänmakuisella otteella!
Saatan olla väärässä- mutta kuuntelen, mielummin utelias kuin varma
Vääris, ei järjen häivääkään!
Parasta seksiä.
Virsta väärään KimjaKat
Vääris - mut kyä Jari tän tietää!
Vääris, rusinat pullasta
Vääris, viäräleukojen viikkopalaveri
Saatan olla väärässä. Tai joskus oikeassa, mutta ainakin liikkeessä!
Hemmetin kehno palkinto toi MUI..
Vääris - Ajatuksia ilman käyttöohjetta.
Fokus karkaa, juttu kulkee.
Vääris-silti aina oikeassa
Vääristä kuuntelee myös Lettutieteen Vihtori 😁
Ollakko vai eikö olla väärässä kas siinä vasta pulma 😌
Saatan olla väärässä mutta oikeasti en ole koskaan😁
Yks Vääris kiitos, kaikilla mausteilla 😋
Kaksi väärää, voi olla oikein
Sehän tulikin jo sanottua. Kimmo ja Katja: juhannussimat? Ota selvää! 😳😅
Saatan olla väärässäkin, mutta näin on aina tehty.
Vääris- kuinka olla aina oikeassa
“Saatan olla väärässäkin – Suomen luotettavin epävarmuustekijä.”
Saatan olla väärässäkin, mutta tuskin kuitenkaan 😂😂
Parempi pyy vinossa kuin kymmenen väärässä
Vääris slow gun (ääntäminen kielentutkimusseuran mukaan ”slooooou….. kan”. Suositeltua on pidentää sanan alkua ja tipauttaa loppuäänne kuten kivi kaivoon)
”Jonkun Vääris on toisen oikis”
Nolla suodatinta. Sanotaan asiat niinkuin ne on.
Asian vierestä, alta, päältä ja läpi
Kohta lähtee, vai lähteeköhän…..
Vääris - Puhellen, pohdiskellen, perustellen -
Saatan olla väärässäkin ~ mutta kuka oikeasti haluaa kesämökkivieraaksi faktantarkastajan!
Vääris - Suuntana sivulause
Vääris,aina vä(ä)ristää vähintään vähäsen 💯👑❤️
Vääris - jotta yksikses et yskiskelis
"Vääris - Saattaahan se olla olemattakin" "Saatan olla väärässäkin - eikä tarvii ihmetellä"
Saatan olla väärässäkin - usein oikeassa, joskus vahingossa 🍵
Vääris - joo elikkä aletaan kuunteleskentelemaan
Saatan olla väärässäkin - mut Kathaya ei oo koskaan 🫰
Vääris, ei aivan Tervasaaren kesäteatteri.
Vääris - tuo tiistaisten työmatkojeni hallitsemattomien naurunpyrskähdyksien alku ja juuri
Saatan olla väärässäkin - usein oon, mutta mitään en myönnä
Vääris, mielipide joka lähtöön
Vääris - aiheesta ja aiheen vierestä ❤️
Kaksi päätä -yhdet aivot
keskitettyä faktaakin 😳😌
Saatan olla väärässäkin T.leuka
Mutta yleensä olen aina oikeassa 😏❤️
”Vääris on vain suuntaa-antava” tai ” Terapian tapaista, muttei sinne päinkään”
Vääris - keski-ikäistä kipuilua meiltä sulle ❤️
Sinullakin on oikeus mielipiteeseesi, vaikka se onkin väärä.
Ei heikkohermoisille. 😏
Hauskaa niin paljon että riittää
“Saatan olla väärässäkin – älä anna faktojen pilata hyvää mielipidettä.”
Tiistai ilman Vääristä olisi kuin Dallas ilman J.R.:ää 🤠