Saatan olla väärässäkin
Millainen ihminen sinä haluaisit olla? Minkä etuliitteen antaisit mieluiten itsellesi? Sienikori-ihminen? Aamuihminen? Katja on omasta mielestään vätys, Kimmon mielestä todellakaan ei. Kimmo taas ei ymmärrä olevansa koiraihminen, mutta Katjan mielestä todellakin on. Kaikki ihailevat tehokkuutta, mutta vaatiiko kukaan kirjailijalta reippautta? Järki-ihmisellä on puolikas poro pakkasessa, sen sijaan kokonainen Jorma Uotinen on aina vähän kallis ratkaisu. Tämä on viimeinen minijakso, ensi viikolla onkin Vääris-mukeja jaossa, jonka jälkeen alkaakin uudet jaksot! Saatan olla väärässäkin on kesätauolla ja palaa uusin jaksoin 30.6. Tauolla Kimmo ja Katja tarjoilee lyhyempiä jaksoja, jotta vältytään pahimmilta Vääriksen tauon aiheuttamilta vieroitusoireilta. Seuraa podia somessa! IG: @saatanollavaarassakin TikTok: @saatanollavaarassakin IG: @kavioliitonkatja IG: @kimmovehvilainen
78 Folgen
Kommentare
23Mustikkaihminen tervehtii! Mulla on sellainen häiriö että kun näen metsässä mustikoita, sieluun särkee jättää ne sinne. Yksi hyvä mustikkakesä kielsin itseäni edes kävelemästä metsässä koska mustikoita oli kaikkialla ja olisin vaan halunnut poimia ne kaikki. Silläkin uhalla että pakastin oli jo turvoksissa. 😂
Ai että näitä jaksoja on ihana kuunnella, ehkä mielen rattaat vähän liikaakiin pyörittää tätä kun on jo ehtinyt nähdä uniakin teistä kahdesta. Ps. Itse olen suuri eläin- ja syksyihminen
Mä olen joskus kiljunut ilosta metsässä kun löytää ison kanttarelli esiintymän 😂😂 on se niin mahtava tunne 😍
Uskon! Kunpa.
Mä oon kirjaihminen! 🥰
Sama!
Kakkapussi sienestäjä 🙋♀️ 🤣🤣 ...tuli tattia pussiin
Tämä
Meillä hajos joskus pakastin ja tein vakuutusyhtiöön tarkan listan kaikesta rahanarvoisesta mitä siellä oli. He lähettivät viestin kysyen voinko kertoa mitä kaikkea pakastimessa oli. Vastasin, että "listasin ensimmäisessä viestissäni kaiken millä on jotain arvoa, mutta vastauksena kysymykseenne, pakastimessa oli myös kokonainen karvainen hirven jalka ja kolme vuotta vanha joulukinkku."
😂
Toive universumille, olisinpa aamu reipas ihminen, tahi edes reipas. En oo myöskään sipsi ihminen enkä sieni ihminen. Olen vahvasti mansikka ihminen kyllä, jos joku muu ne kerää.
Olisinpa aamuihminen indeed!
Tai reipas
Kyllä puolukoita syödään! Nim. Pakastan 20 litraa syksyllä ja loppuvat viimeistään maaliskuuussa. Ja siis syön ne yksin aamupalalla (mutta joku muu saa kerätä) 😁
Mä haluaisin olla seinikori-ihminen mutta mun sienituntemus on siinä että tiedän minkälainen on punainen kärpässieni. Haluaisin myös olla vähän aktiivisempi ihminen mutta tykkään liikaa neuloa sohvan nurkassa 😅
Haluaisin olla yhtä sanavalmis ihminen kuin Katja! 🥰
Noooh❤️
Tässä lentoasemalla, Rodoksen lähtöportilla kuunnellessa, piti pidätellä pyrskähtelyä. Nyt on hyvä mieli lähteä lämpöön😁☀️
Mää olen siinä onnellisessa asemassa, että näin yli viisikymppisenä mun isä on edelleen erittäin kartallla asioista ja aktiivinen. Mut saattais hieman päästä nauru, kun näkis kärpäsenä olkapäältä kun me kaks ADHD ihmistä, isä ja tytär häröillään jossain kaupassa 😂😂 viimes lähikaupassa kätevästi molemmat pyörittiin ihmeissään eri puolilla kaupoaa ku eksytettiin toisemme 🤣 ja siirtyminen paikasta toiseen, se ei ole tasaista taaperrusta, vaan tehokasta säntäilyä 🤣 toinen on 75 ja toinen 52 🤣
Sienikori- ja mustikkaämpäri-ihminen täällä hei! Parasta aarteenetsintää mitä voi aikuisuudessa harrastaa. Viime syksynä olin suivaantunut, että koulu (AMK) kehtasi alkaa kesken parhaimman sieniajan ja nyt pistin jo keväällä kalenteriin merkinnän "jätä aikaa marjanpoiminnalle". Ja ihan itte oon aikuisena apajani löytäny Maastokartat-sovellusta katsomalla ja silmät auki kulkemalla 😌 Ei tartte taikavoimia, toki intuitioon kannattaa aina luottaa.
kesäuusintojen tappaja herkkäpatukka😳😅
Minuutti 15sec ja naurut tuli 😂 ahh ihanaa TE
Miksi muutes sanotaan että en ole/olen esim. kahvi-ihmiSIÄ? Rasittavaa. 😂
Mustikkaihminen tervehtii! Mulla on sellainen häiriö että kun näen metsässä mustikoita, sieluun särkee jättää ne sinne. Yksi hyvä mustikkakesä kielsin itseäni edes kävelemästä metsässä koska mustikoita oli kaikkialla ja olisin vaan halunnut poimia ne kaikki. Silläkin uhalla että pakastin oli jo turvoksissa. 😂
Ai että näitä jaksoja on ihana kuunnella, ehkä mielen rattaat vähän liikaakiin pyörittää tätä kun on jo ehtinyt nähdä uniakin teistä kahdesta. Ps. Itse olen suuri eläin- ja syksyihminen