Isoi juttui
Isoi juttui jätkät hengähtää hetken mutta teitä ei ole unohdettu! Uusi Isoi juttui -jakso joka maanantai. Studiossa Lloyd Libiso, Jesse Sarkkinen ja Aleksi Rantamaa. IG: @isoijuttuii @lloydlibiso @officialmauton @mentaalisavuke
123 episodes
Comments
193Kyl paras kesäpäivä on vietetty mökkitöitä tehden!
Mökillä aurinkoa ottaen ja saunoen🥳
Mökillä ilman sähköä,hyvää ruokaa,pelejä yms
Mökkeily perheen tai kavereiden kanssa, saunominen, uinti, ilta ajelut
Joo vetäkää henkee on se podin tekemine raskasta
Urheilu
Mökillä grillaamassa ja uimassa🔥
Mökillä, kuunnellen vanhoja isoi juttui jaksoja🥰
Grillaamalla oikein hyvää kyrsää
Analias
Mökillä
Kyllä se on mökillä luonnon rauhassa👌🏻
Paras tapa viettää kesää on ottaa mahd. rennosti. 🌞
Mökillä perheen kanssa, kesäiltana uinti ja saunominen☀️
Goonaa ja pelata fortnaittia
Mökillä kalastaen ja grillaten🔥🔥
Ystävien ja perheen kanssa kesästä nauttiminen 🥰
Mökillä ehdottomasti miehen ja koiran kanssa
Kavereiden kanssa hengailen kynäriä pelatessa energia juomaa litkien ja uiten, reissaten ja kalastamalla se kesä vietetään🔥
Kalastus
Hyvä ruoka
Mökillä kalastaen
Mökkeily oman perheen ja/tai kumppanin kanssa on ihan vaan parasta ❤️🥰 oikeasti en vaan malta odottaa, että pääsee lomat viettämään oman murun kainalossa!
Olla mökillä joka on järvenrannalla
Mökillä kalasaa
Grillate, saunote ja uide tietty 🥰
Mökillä kalastaen ja kavereiden kanssa olemista.
Paras tapa viettää kesää mielestäni on chillata frendien kanssa ja juoda kaljaa👍
Mökkeily tai ihan muutenkin saunominen ja uinti😎
Suomen matkailu
Grillaten ja saunoten
Mönkijällä ajaminen
Kalastaen Lapin kauniissa luonnossa ja puusaunassa käyden tämän kesän aion viettää vanilijajäätelön ja mansikoiden kera hyvää kesälomaa juontajille🌅🌻🌵
Rankka treeni, jonka jälkeen jäätävät löylyt saunassa ja uimaan!
Mökkipäivä! Ehdoton ykkönen😎
kavereiden kanssa ulkona
Paras kesäpäivä on olla mökillä uiminen ja saunominen ja kavereitten kanssa oleminen🥰
Auringos makoilu🌞
A2 supermotosummer🥰
Mökillä tai rannalla🥰
Saunomalla ja uimalla
Kyllähän se on kavereitten kaa hegailemist, uimist, mökkeilyy ja yks ulkomaanreissusiihepäälle, niin on muute paras kesä.
Mökille grillaamaan ja uimaan 😍😎
Mökillä grillaten ja kalastaen uimista unohtamatta
Paras tapa viettää kesää on olla pihalla koiran kanssa
Saunassa ja grillaten
Kyllä se on Grillillä lihoje ja makkaroitte parissa paistamine ja uimassa käymine.. ja varsinki ruisleipä aurojuusto leipie mässyttämine
Prätkällä tötterölle👌🏻
Paras tapa viettää kesää on kyl jahdata sitä aurinkoa! Ja mansikat elinvoimana❤️💚
Kalastamine, mökkeily ja grillaus kavereiden kaa
Lähteä vaimon kanssa lomareissulle😚
Paras tapa viettää kesää on tehdessä sitä, mitä kaikista eniten rakastaa. Oli se sitten vaikka autolla ajaminen, roadtrip, matkustaminen, rannalla auringon ottaminen. Tehkää just sitä mikä on kaikista lähellä sydäntä🙏🏻♥️. Itse väitän et paras tapa viettää kesää on ehdottomasti olla jossain mökillä tai jos ei mökillä niin jossain luonnon helmassa tai veneellä kalassa🫶🏻
kalliolla hengaillesaurinko porottamassa ja pataljoona everstiä kainalossa
Kalalla.
Sisällä verhot kiinni
Kanariansaarilla jalkapallon mm kisoja kattellen paikallisessa pubissa😁
Paras kesäpäivä on ehdottomasti se kun lähtee päiväksi kalastamaan ja paistelee siinä sit makkarat reissun päätteeksi!
Auringonlaskun aikaan kalalla kuhaa nostamassa🥰
Grillaten, saunoen ja uiden
Uinti ja auringonlaskut, etenkin läheisten seurassa 🤝🏼
Kavereiden kanssa hyvässä seurassa jotain arjesta poikkeavaa tehden 👌
Frendien kaa mopoillen se kyllä on
Paras tapa viettää kesää on viettää kesää penkillä
Kuuntelemalla vanhoi isoijuttui jaksoja ja saunoa
Syömällä 10 jätskiä päivässä
Kavereiden kanssa!
Rannalla ollessa!
Saunassa ja uimassa 🌞🌞
Kyllä paras tapa viettää kesää on oman rakkaimman kanssa🥰
Puita halaillen ja jokaisesta uudesta aamusta iloiten.
chillaillen
Luonnossa vaeltaminen ja uiminen
Sauna ja uiminen
kesällä järvellä uiminen on ehdottomasti parasta
luonnosta nauttiminen :)
Mökillä kalastaen ja saunoen
Perheen kesken pelejä pelaillen ja hyvää ruokaa syöden😍
Kesä festareilla ja loput pohjois-karjalassa! Pääsee stadista huit helevettii😮💨⛱️
kavereitten ja perheen kanssa 100%
Kavereiden kaa laatuaikaa
Mökillä grillausta,uimista,kalastusta,pihapelejä
golffikierroksilla menee kesä mukavasti
mökillä
Mökillä😎
Perheen kanssa viettämällä aikaa ja mökillä uidessa sekä grillaamassa!
Mökillä ja tottakai myös ihan vaan kavereitten kans
Mökillä perheen ja ystävien kanssa uimista, syömistä, pelailua ja saunomista sekä ylipäätään vaan rakkaiden ihmisten kanssa yhdessäoloa😌 siitä on parhaat kesäpäivät tehty🔥
Mökillä kalastaen,saunoen ja ajellen kaikilla vehkeillä.😏
Mökillä
Möksäl ja grillailua😁
Psyykkinen tupakka.
mökillä tottakai, tai sit lähtee ulkomaille🫣🤗
Olemalla Mökillä
Saunoen ja rennosti ottaen
Kyllähän se kavereiden kanssa auringossa paistatellessa ja mopoilla päristellessä kesä menee😎🔥
Sauna mökillä🔥
Mökillä saunomista, mökkiolympialaisia, grillaamista ja rentoutumista parempaa saa hakea🔥🔥
Tekemällä duunia ja samalla kuunnellen isoi juttui😎
töissä🤩😎
Sauna, jäätelö, kylmä limu sekä ISOI JUTTUI PODI
Kyl paras kesäpäivä on vietetty mökkitöitä tehden!
Mökillä aurinkoa ottaen ja saunoen🥳