Taskula & Trishin
Mitä tehdä, kun ystävä ei inspiroi vaan lähinnä latistaa? Entä kun ystävällä menee välit toisen ystävän kanssa? Saako olla veto-oikeus ystävän ystäviin? Puhutaan myös siitä, voiko omista onnistumisista kertoa ilman että vaikuttaa leuhkivalta. Lisäksi puidaan Ozempicia, aikuisten alkoholinkäyttöä lasten seurassa ja sitä, minkä ikäisinä haluaisimme saada lapset, jos saisimme päättää asian nyt.
234 episodes
Comments
1”Mä oon aikamoinen nero… aika harva sanoo noin” paitsi pohjalainen pilke silmäkulmassa 😉
”Mä oon aikamoinen nero… aika harva sanoo noin” paitsi pohjalainen pilke silmäkulmassa 😉