ADHD NORGE

ADHD NORGE

Ta det som en mann, Kim Sørensen

19 de jun de 2025
Portada del episodio Ta det som en mann, Kim Sørensen

Descripción

Espen og Kim er gamle venner og to skravlebøtter. De liker å avbryte hverandre og de synes begge det er vanskelig med folk som snakker langsomt. Kim har nylig fått diagnosen ADHD, og snakker her om selvmedisinering, sitt problematiske forhold til alkohol og lengselen etter å få det «stille i hodet». Hvordan er det å føle seg som en slitsom type? Har han alltid utfordret grensene og hvordan er hans indre «støy?» Og stemmer det at Espen aldri blir lei av å høre på seg selv? www.adhdnorge.no

Comentarios

0

Sé la primera persona en comentar

¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de ADHD NORGE!

Empezar

2 meses por 1 €

Después 4,99 € / mes · Cancela cuando quieras.

  • Podcasts exclusivos
  • 20 horas de audiolibros / mes
  • Podcast gratuitos

Todos los episodios

106 episodios