Er zijn heeeel veel mensen die genieten van de benzinelucht bij het tankstation. Maar waarom vinden we dat nou zo lekker ruiken?
Dat hoor je van geurhistorica Caro Verbeek.
Comentarios
0
Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Alledaagse Vragen!
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Alledaagse Vragen!