Daar Gaan We Weer - met Marcel van Roosmalen

Daar Gaan We Weer Aflevering 25 - ‘Groningen'

💜🔥1.1K39 min · 30 de may de 2026
Portada del episodio Daar Gaan We Weer Aflevering 25 - ‘Groningen'

Descripción

En deze week gaan we naar Groningen. Wat een heerlijke stad is het toch! En het weer werkt wel mee. Want de zon schijnt volop en de mensen zitten allemaal op het terras. Mensen met tattoos en mensen die niet beseffen hoe fijn het is om anoniem te blijven. Dus ook al heb je je rijbewijs pas net, kijk of luister want hij zit weer boordenvol mooie verhalen.   📺: Youtube - Daar Gaan We Weer ✉️: Samenwerken - Marcel@hetcollectief.eu 🎧: Daar Gaan We Weer - Podcast 📷: dgwwpodcast - Instagram ✉️: Lof en commentaar - dgwwpodcast@gmail.com See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.

Comentarios

0

Sé la primera persona en comentar

¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Daar Gaan We Weer - met Marcel van Roosmalen!

Empezar

2 meses por 1 €

Después 4,99 € / mes · Cancela cuando quieras.

  • Podcasts exclusivos
  • 20 horas de audiolibros / mes
  • Podcast gratuitos

Todos los episodios

30 episodios

Portada del episodio ‘Hendrik-Ido-Ambacht’ - Daar Gaan We Weer Aflevering 28

‘Hendrik-Ido-Ambacht’ - Daar Gaan We Weer Aflevering 28

En deze week lopen wij door Hendrik Ido Ambacht. En niet zomaar door Hendrik Ido Ambacht, want Hendrik Ido Ambacht telt nog veel meer namen. Dat bespreken we natuurlijk in deze aflevering. We komen in een bijzonder mooi winkelcentrum, waar de Hendrik Ido Ambachtenarees ervoor koos om binnen te blijven vanwege het weer, helaas. De missie van deze week was patat halen, of friet, zo je wil. Geniet met maten, want alleen kijken is maar saai. 📺: Youtube - Daar Gaan We Weer ✉️: Samenwerken - Marcel@hetcollectief.eu 🎧: Daar Gaan We Weer - Podcast 📷: dgwwpodcast - Instagram ✉️: Lof en commentaar - dgwwpodcast@gmail.com   See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.

🔥💜420 de jun de 202634 min
Portada del episodio Daar Gaan We Weer Aflevering 27 - ‘De A2 tussen Beesd en Knp Deil'

Daar Gaan We Weer Aflevering 27 - ‘De A2 tussen Beesd en Knp Deil'

Eigenlijk stond Eindhoven op het programma, maar omdat er op onze Nederlandse snelwegen altijd genoeg file staat, kwamen wij er ook niet ongeschonden van af. Dus geen tijd meer voor Eindhoven, maar wel een geweldig verslag vanuit de file. Want half heel Nederland krijgt vroeg of laat te maken met de file. Het is een wereldje op zich waarvan je denkt dat iedereen chagrijnig en sickeneurig is. Maar niets is er minder waar. De mensen waren vriendelijk, vrolijk, open. En met hier en daar een leuk gesprek.   📺: Youtube - Daar Gaan We Weer ✉️: Samenwerken - Marcel@hetcollectief.eu 🎧: Daar Gaan We Weer - Podcast 📷: dgwwpodcast - Instagram ✉️: Lof en commentaar - dgwwpodcast@gmail.com See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.

😂😲1113 de jun de 202629 min
Portada del episodio Daar Gaan We Weer Aflevering 26 - ‘Amstelveen het media-experiment'

Daar Gaan We Weer Aflevering 26 - ‘Amstelveen het media-experiment'

Ja, je leest het goed. Amstelveen, het media-experiment. Want deze keer doen we iets wat nog nooit gedaan is en wat ook overduidelijk niet goed doordacht was. Twee teams, vier camera's en vier microfoons volgen elkaar door het centrum van Amstelveen. Spectakel gegarandeerd, zou je zeggen. Nou, en niets is minder waar. Want met het uitzicht op de A9 en de samenstelling van de Amstelveense bevolking kun je je ogen en oren aflikken. Geniet, net zoals wij hebben gedaan, van deze rondleiding met 1Amstelveen. 📺: Youtube - Daar Gaan We Weer ✉️: Samenwerken - Marcel@hetcollectief.eu 🎧: Daar Gaan We Weer - Podcast 📷: dgwwpodcast - Instagram ✉️: Lof en commentaar - dgwwpodcast@gmail.com See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.

💜🔥2326 de jun de 202633 min
Portada del episodio Daar Gaan We Weer Aflevering 24 - ’Capelle aan den IJssel’

Daar Gaan We Weer Aflevering 24 - ’Capelle aan den IJssel’

En deze week zijn we in Capelle aan de IJssel. Een plek die begint met het saaiste plein in Nederland. Maar uiteindelijk blijken we de saaiheid te verwarren met gemoedelijkheid. Want dit is echt een rustige aflevering. En misschien wel de beste ooit, volgens Marcel. We komen erachter waarvoor de ballen op de hoek van de straat zijn. En we leren dat een Fatbike-batterij ongeveer drie uur meegaat. Vergeet vooral niet te abonneren, dan mis je helemaal niks meer. Zeker niet als je ook het belletje aanzet.   📺: Youtube - Daar Gaan We Weer ✉️: Samenwerken - Marcel@hetcollectief.eu [Marcel@hetcollectief.eu] 🎧: Daar Gaan We Weer - Podcast 📷: dgwwpodcast - Instagram ✉️: Lof en commentaar - dgwwpodcast@gmail.com See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.

💜🔥68123 de may de 202639 min