Det handler om ledelse
For Morten Westerbjerg Andersen, chef for Arbejdsmiljø og Ledelse på Rigshospitalet, handler feedback om mere end at rette fejl eller forbedre faglighed. Det handler om at tale om det, der sker mellem os i hverdagen. Mange samarbejdsproblemer opstår, fordi vi undgår svære samtaler og gætter på, hvad andre tænker. I denne episode fortæller Morten om: - forskellen på regulerende, faglig og relationel feedback - hvorfor feedback kan føles sårbart - hvordan ledere kan skabe en kultur, hvor feedback bliver en naturlig del af hverdagen. Morten deler også sine egne erfaringer med at få feedback som leder, og hvorfor han ser det som en tillidserklæring at få feedback fra medarbejderne. Her kan du læse om Mortens bog Feedback uden drama og finde gratis værktøjer: https://feedbackudendrama.dk/ Vært: Anne Sigsgaard Producer: Mads Ellegaard Holmskov
12 episodios
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Det handler om ledelse!