Her Går Det Godt
Et forfærdeligt jordskælv i Venezuela, danskerne tog 7 ton kokain i 2025 – og der er snert af mistanke om mere, hvilken dag er din kokain-dag? Højrefløjen elsker det varme vejr, i har allesammen jagttegn, og tak for tips og tricks i indbakken, Flamingorevolutionen i Albanien – i Albanien går det godt, Fødevarerne stiger, og hvad fanden er det, vi spiser? Konservative forfalder til at spænde Anders Agger for en vogn, Dick-maxing er deeeeeeet nye, sagen om Lars Løkke Rasmussen og en podcast på Folkemødet er en "ikke-sag", Søren Gade, alle de kinesiske venner, og Aqaaoudor-Allan i Dansk Folkeparti er nyvalgt – og nu politianmeldt. Værter: Esben Bjerre & Peter Falktoft Redigering: PodAmok Klip: PodAmok Musik: Her Går Det Godt Instagram: @hergaardetgodt @Peterfalktoft @Esbenbjerre
713 episodios
Comentarios
23First like 👍 God fredag og god weekend. Husk solcremen, en hånd med top til en krop. 🌞
Du er for sinds bror 》3
@indianerJonas Mange tak, god weekend
Peter, det er okay at la’ Esben tale ud i ny og næ! Det hele skal ikke handle om om defender eller din ven bøsnik. Please! Det er så frustrerende at lytte til jeres podcast, når det er halvdelen af Esbens tale tid der bliver afbrudt af dine anekdoter og indputs 😩😩😩 elsker jer, og har lyttet med siden monte carlo og hvad der føles som de sidste 10 år! Tak for jer 🙏
Jeg elsker virkelig jeres program, men hooold op, hvor Peter afbryder Esben konstant - desværre ikke kun i dette afsnit!
Esben der virkelig prøver at få presset ind han ikke er på coke, men Peter der bliver ved med at afbryde ham, fordi han ved det er den største løgn 😅🤣 fuldstændig genialt
3rd like 👍
Fandme skægt at have kokain med i et afsnit - tåkrummende når vi kender baghistorien.
Alland’or
Det er IKKE korrekt 50% af befolkningen eller mere ønskede miljø/svin skulle fuldte så meget i valgkampen. Det er der laves undersøgelser på. Så nej, stop med at putte jeres egen virkelighed i hovedet os. Det mere omtrent 30%. Det ændre ikke det er en kærkomment debat.
Jeg var da 100% for dyrevelfærd, så det må da trække op? Ha' en go' dag ❤️
Vil du vide mere om dickmaaxing, så kan man finde os på Potensklinikken. Happy dick’ing 🍆😂
Har Peter ikke drukket alkohol en eneste gang de seneste 10 år?
Ikke andet ens til hans Bryllup, sagde han engang.
Se the Capture på DRTV. Britisk TV serie om nutiden og noget de kalde correction indenfor deepfaking. Det er virkeligt og en virkelig dyb, men utrolig serie. Det sætter virkelig tanker i gang til stormagterne i dag!
Super afsnit…👏👏
Skal da gerne komme med en sommeranmeldelse af Albanien. Drager afsted om et par uger😁
Fandme sjovt når I taler om penis og sex - især fordi Peter lidt akavet men hudløst ærligt hopper med på snakken. Tag endelig meget mere af det med Esben 😂😂😂😂
Peter lider af Napoleonskomplekset
Der bliver taget vilde mængder i Himmerland😳 som i…. Hvad skal de ellers gøre😝 det irriterende er bare at de ikke engang PRØVER at skjule det….. og til alle jer “haters” , som mener Peter afbryder Esben…. Altså, er i lige begyndt at lytte?? Det er sku da et symbiotisk ægteskab som aldrig har været bedre❤️😝
Peter selv om du normalvis er lidt negativ over Fyn og Odense, men vi kørte ellers en fuldstændig vanvittig Peter-dag i går hvor Pitbull spillede hele Tinderbox op og så endda kl 19-20 så man hurtigt kan komme hjem i seng🌞👨🏼🦲
Aqador Allan havde fået en talefejl og et mystisk fordøjelsesproblem….
Ironisk at Allan fra Dansk Folkeparti hedder Feldt til efternavn.
First like 👍 God fredag og god weekend. Husk solcremen, en hånd med top til en krop. 🌞
Peter, det er okay at la’ Esben tale ud i ny og næ! Det hele skal ikke handle om om defender eller din ven bøsnik. Please! Det er så frustrerende at lytte til jeres podcast, når det er halvdelen af Esbens tale tid der bliver afbrudt af dine anekdoter og indputs 😩😩😩 elsker jer, og har lyttet med siden monte carlo og hvad der føles som de sidste 10 år! Tak for jer 🙏