Ihana, rakas ja tärkeä
Miten voi olla mahdollista olla ihana, rakas ja tärkeä, kun ei tunnu siltä yhtään ja muutenkin kaikki on ihan paskaa? Tässä jaksossa pureudutaan siihen, miksi me ei ihmisinä voida päästä irti vaikeista tunteista ja miksi huomaamme usein kaiken sen, mikä on vialla. Näistä huolimatta, olet ihana, rakas ja tärkeä eli IRT ihan joka päivä. Nii! 🙂 Uusi jakso joka maanantai.
2 episodios
Comentarios
248Kommentoi kahdella emojilla: ensimmäinen kuvaa oloasi ennen jakson kuuntelua, toinen sen jälkeen 💖
Mä oon monesti miettinytkin että miksei sulla oo podia. Ihanaa että nyt on, JEE! 🥰
Awww, ihanasti sanottu! 😍❤️
😮💨🥺 Oispa ollu pidempi jakso 🥰
Ihana palaute! 😍🫶
😴 -> 🤩 Ihana ylläri oli nähä sun podi etusivulla! Lähti ihan toisella tapaa viikko käyntiin, kiitos! 🥰
Awww 🥹❤️
😟🥰 ihanaa, että oot nyt täällä tekemässä podia ja että satuin ite oleen lomalla ja pystyin heti kuunteleen tän👌Lohduttava jakso oli ja päästin heti sellasen helpottuneen huokaisun, että nyt saa vaan olla😌
Jeee! Kiva kuulla. 🥰 Ihanaa lomaa sinne! 🫶
🙂🥰 , aivan ihanaa Henriikka, että olet aloittanut tämän podin parissa! Uskon, että paitsi tämä podi on monelle ihana, rakas ja tärkeä, myös juuri se mitä meidän tulisi kuulla lisää. Kiitos! 🥰
Ihanasti sanottu ☺️❤️
Hei ihanaa, että oot täällä ja tämä podi on! En tiennyt että pitkäikäisyyden salaisuus on jo selvitetty tutkimuksella, mut olisin voinut arvata. Ikäihmisten kanssa työskennellessä oon kehittänyt teorian, että yli 90 vuotiaiksi elää pääasiassa positiivisesti elämään ja vastoinkäymisiin suhtautuvat ihmiset. He on yleensä vielä elämän jatkoajallakin jotenkin elämänjanoisia, iloisia ja sosiaalisia tyyppejä. Toki poikkeuksiakin on, mutta oon pitkään ajatellut et tässä on tietty kaava☺️
Ihan mieletön huomio! 😍❤️
Aivan ihana jakso..😮😍lisää kiitos!! On ollut aika vaikeeta itteni kanssa viime aikoina mutta tää oikeesti autto ja siis tää podcast on jotain USKOMATONTA, mä en jotenkin yhtään kuormittunut tätä kuunnellessa, kun niin monet varsinkin tän tyyliset jos on, niin siinä on koko ajan sitä että mitä mä voin tehdä ja miten tulee ajatella ja toimia niin sit se on semmonen että okeii kirjoitanpas muistiinpanoja tässä samalla ja se vasta on jotenkin kuormittavaa ja raskasta. Mutta tää oli jotenkin ihan eri
Tykkäsin tosi paljon!
Jeeee! 😍❤️
Kiitos, ihana podi 🙏🏻 Kuuntelin lenkillä ja matka meni kuin siivillä. 😴😍
Jeeee!! 😍🫶
😔->🥹🥰 tuli niin oikeaan hetkeen tämä podi!
Kiva kuulla ☺️❤️
😞😭
😣🥺
😤—>🥹
😕🙂
😌 Ja sitten 🥰 hyvin ajankohtaisia juttuja, miten tulikin tämä juuri tähän hetkeen!
Lähden mökille viettää lomaa ja ystäviä tulee mukaan 😍 ihana et saadaan uus ihku podi maanantaihin! 😍🎯
Oi, kuulostaa ihanalta! 😍 Ja kiva, että ilahduit podista 🥰
Jesss!!! Ihan parasta että sulta tuli podi!❣️❣️❣️
Mahtavaa kuulla! 🥰❤️
😴 - >💡
🥱➡️🥰 Olipas virkistävä podcast. Ihmiseltä ihmiselle aina hyvä juttu. 🫶 Maailmassa on niin liikaa kaikkea päälleliimattua, aitous tärkeä arvo. 👍 Pistän kuunteluun jatkossakin. Voimauttavaa kesäpäivää sinulle!🍀🌼🌺
😴🥰
Tää oli aivan ihana aamun aloitus 💗
🤔🥰
😴🥰 Olipas kiva hyvän mielen jakso 💖
😵💫🥹
☺️→🤩, jo nuorena loppuun palamisen kokemuksen myötä samaistuin ajatuksiin<3 nyt oon kirjottanu onnelisuuspäiväkirjaa puhelimen appiin 1268 päivää ja taival jatkuu!
😴 -> 🤩❤️🫂 Siis miten ihana ylläri, et sä oot alkanut pitämään podia! Tätä on kaivattu! Sosiaalipsykologina arvostan sun tapaa puhua lempeästi, mutta asiaa. Me ei tartteta lisäraviteita (paitsi välillä niitäkin), vaan toisia ihmisiä ja iloa. Kiitos Henriikka.❤️
😊😊
😮💨❤️🩹
🥹🥰
Ennen kuuntelua: 😐 Kuuntelun jälkeen: 😊 Kiitos🫶🏻
🐖🦄
-> ☺️
😞🤷🏻
😮💨☺️
😏😁
🌝🌞 oot niin ihana (ja rakas ja tärkeä, se vaan on vähän vaikea sanoo tuntemattomalle 🥺)
🤔🥰
🤗
Ymmärsin tätä kuunnellessa että haluan opettaa lapselleni viittomat: Ihana, rakas ja tärkeä. Ei kuulosta isolta. Mutta olen pitkään pohtinut millaisen voima mantran opettaisin lapselleni. Ja kaikessa yksinkertaisuudessa ihana, rakas ja tärkee on just se
kiireinen olo kehossa🏃 - > 😴 nukahdin, piti kuunnella uudestaan. -> 😌
😏😌
Mä kuuntelin tämän kolme kertaa peräjälkeen. Oli kyllä sen verran mielenkiintoinen ja puhutteleva. Tykkäsin siis todella. Kiitos. 🤔->💖
😑🥰
😕🥰
🤗🥰
🥺🙂ihana uus podi jota kuunnella. Ja taas vähän erillainen.
😏😌
🙎->🌱
😮💨🥰
😏🥰
😒🤩
😏🥰
🫠 -> 🥹 pelastit mun päivän 🩷
😒🥰 Kiitos kun olet, olipa lohdullista kuunneltavaa! Sinua kuuntelen mielelläni jatkossakin. 😊
🥺🥹 ihanan vapauttava jakso, oli vähän oikeesti kyynel silmässä, on vähän rankkaa
🥱🤩
–> ❤️🩹
😴🥰
😳 Ja 🥰 kiitos niin ihana podcast! 😍💛 olisin voinut kuunnella vielä pidempäänkin 🙏
🤔👍 En oo oppinut podeja kuuntelemaan (ainoastaan yksi podi on semmonen, jota rakastan ja kuuntelen kaikki jaksot) ja vähän varauksella tätå aloin kuunnella. Yllätyin posotiivisesti tästä podista! 🥰 Sopivan mittainen, jotta jaksaa kuunnella "välipalaksi" ja ihana/tärkeä muistutus tähän päivään itselle.
🙂🙏🏼 Kiitos sulle❣️ Sain mahtavan oivalluksen juhannukseen ladatuista odotuksista. Kiitos💖
😊☺️
😴🥰
🌼😻
🥱🥰
🤯🧚♂️
🤩🥰
😵💫 ja sitten 🙏🏻😍 jakso tuli kuin tilauksesta piristämään maanantai iltaa!
😪—>🥹
🥺->🥹
😳🥰
->☺️
😓😭
Oon kuunnellut tän nyt neljästi. Rakastan sun tapaa puhua. Se rauhoittaa. kiitos kun teet ❤️
😠 ja 😌
😖🙂↕️
🤔😍
😐🤩
🧐🥰
😓😌
😮💨🥰 ja tänään tulin töiden jälkeen Eiranrantaan nauttimaan merestä ja auringosta🌞 ihanaa kun oot aloittanut tän podin, odotan innolla uusia jaksoja! Kaikki sun kirjat on olleet mun lemppareita💖
Eka fiilis😊, jälki fiilis👍🏻
🙂➡️🥰
🥱😊
😊🥰
😢😇
🥹🙏
🥺…….🥹
🥺🌞
😴 -> 🥰
😌🥰
🫠 -> 🥰
❔☀️
🤯🪶
🥰
😐->☺️
Ihana kun aloitit podin! 😍😍 Mun päivässä tänään AINAKIN kivaa on se et illalla ku meen nukkuu ni mulla on puhtaat lakanat ja huomenna ei tarvii herätä aikaisin eli voin vaan venyä ja vanua sängyssä tänään illalla ja vielä huomenna aamullakin. Mun mielestä on ihanaa et vaikka ois kuinka paskaa ni aina voi silti ajatella että hetkenä minä hyvänsä saattaa tapahtua mitä tahansa hyvää! Kivaa päivää🥰
Ainiin ja ne emojit! Ennen kuuntelua Kuuntelun jälkeen 🥰
Ihania juttuja 🥰❤️ Kivaa päivää sinnekin!
💩🙏🏻
😔🙂
Aina sanotaan, et pitää hakea apua. Mut kun sitä ei saa!! Tai se on yli normi-ihmisen budjetin. Nousee tatti otsaan aina, kun tätä hoetaan.
Ymmärrän. ❤️🩹 Sen verran tiedän, että kirkolla on ilmaista keskusteluapua, samoin MieliRy:llä. Senioreille löytyy myös HelsinkiMission Aamukorva-puhelinpalvelu, jonne voi soitella (siellä itsekin olin joskus vapaaehtoisena kuuntelemassa). ❤️
🫤🧚🏻♀️
😴😇
🙂😇
Kommentoi kahdella emojilla: ensimmäinen kuvaa oloasi ennen jakson kuuntelua, toinen sen jälkeen 💖
Mä oon monesti miettinytkin että miksei sulla oo podia. Ihanaa että nyt on, JEE! 🥰