Tak for alt, venner. Tak for de søde beskeder og mange kommentarer der de sidste dage er væltet ind over mig. Og tak for at have været med undervejs. Det har været skidesjovt. Og hyggeligt.
Emil
Comentarios
0
Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Nyt fra Skørping!
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Nyt fra Skørping!