P1 Debat
Mette Frederiksen vil, som statsminister, engagere sig mest i at få etableret et udrejsecenter uden for Europa. Det siger statsministeren selv til Berlingske. Nu har EU-Parlamentet godkendt muligheden for at etablere et udrejsecenter uden for Europa. Er det godt nyt for den europæiske asylpolitik? Det debatterer vi i dagens P1 Debat. Du kan blande dig i debatten ved at ringe ind fra 12:15-13:30 på 7021 1919 eller send en sms til 1212. Medvirkende: Mozdeh Ghasemiyani, psykolog hos læger uden grænser. Michala Bendixen, forperson Refugees Welcome Kristoffer Storm, MEP (DD) Christel Schaldemose, MEP (S) Jakob Skyggebjerg, Medlem af borgerrepræsentationen KK (RV). Vært: Mathias Pedersen. Tilrettelægger: Gitte Hansen. Producer: Sebastian Johan Lund.
1206 episodios
Comentarios
2Nu må Dr stoppe med at være tale rør for de rødeste i den såkaldte regeringen. Spørg lige hvad naboer og pårørende siger til at kærshoveds beboer skal have deres menneske rettigheder. Send læger uden grænser ud til de lande, der trænger istedet for at stå i et dr studie. Husk lige alle vores kære bandemedlemmer, der også får lov at blive, mens vores egne unge mennesker blir drabt..kom nu for f ind i kampen mod integration...
Ja, hun er helt blæst at høre på.
Nu må Dr stoppe med at være tale rør for de rødeste i den såkaldte regeringen. Spørg lige hvad naboer og pårørende siger til at kærshoveds beboer skal have deres menneske rettigheder. Send læger uden grænser ud til de lande, der trænger istedet for at stå i et dr studie. Husk lige alle vores kære bandemedlemmer, der også får lov at blive, mens vores egne unge mennesker blir drabt..kom nu for f ind i kampen mod integration...