I dit IT-projekt er medarbejdernes involvering helt central. Hvorfor? Fordi det er dem som kender hjørnerne af forretningen bedst og dem som skal bruge det i dagligdagen. Så hvordan får du dem med?
Comentarios
0
Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Softwareudvikling på Jysk!
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Softwareudvikling på Jysk!