The WooderBoys

Ep. 3: Phillies Are Glad May Is Over, More Eagles OTA Talk

35 min · 1 de jun de 2017
Portada del episodio Ep. 3: Phillies Are Glad May Is Over, More Eagles OTA Talk

Descripción

Pat and Ryan discuss the Phillies 6-22 month, Fletcher Cox returning to OTA's, the new defensive line, cornerback outlooks, Jim Schwartz praise of Derek Barnett, the Nelson Agholor hype, Marcus Smith's continued absence, and the Flyers signing a new left wing.

Comentarios

0

Sé la primera persona en comentar

¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de The WooderBoys!

Empezar

2 meses por 1 €

Después 4,99 € / mes · Cancela cuando quieras.

  • Podcasts exclusivos
  • 20 horas de audiolibros / mes
  • Podcast gratuitos