The Worst Podcast Ever

Episode 15: The Hub+

1 h 30 min · 19 de nov de 2019
Portada del episodio Episode 15: The Hub+

Descripción

This week the guys talk about Disney+, Nickflix, and the streaming service wars. They spend time breaking down thoughts on the Colin Kaepernick situation and spend a little bit of time on who the King of R&B is. Thanks for the continued listens and support, it's always appreciated. #TheWorst

Comentarios

0

Sé la primera persona en comentar

¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de The Worst Podcast Ever!

Empezar

2 meses por 1 €

Después 4,99 € / mes · Cancela cuando quieras.

  • Podcasts exclusivos
  • 20 horas de audiolibros / mes
  • Podcast gratuitos

Todos los episodios

17 episodios