TV 2 Badminton
VM er overstået, og Danmark fik ingen medaljer. Det er ikke sket siden 2007. TV2 Badminton har inviteret tidligere landstræner Steen Pedersen og tidligere sportschef Morten Frost med i denne podcast for at drøfte, hvad Danmark nu skal gøre. Hør deres mening om hver enkelt kategori og hvad der skal ske, i denne podcast, hvor TV2's kommentatorteam Jim Laugesen og Dennis Bostrup også deltager.
39 episodios
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de TV 2 Badminton!