Verhaal Onbekend
"Er zijn heel veel mensen die mij vragen: ja maar had je dan niet, op het moment dat je in de auto stapt en die sleutel omdraait, het gevoel dat je eigenlijk te dronken bent om te rijden?" Sanne is begin twintig en gaat met vriendinnen op stap. Omdat ze te veel gedronken heeft, besluit ze in haar auto op de bijrijdersstoel te slapen. Dan schrikt ze ineens achter het stuur wakker met een gebarsten voorruit - en geen idee wat er gebeurd is. ----- Credits Regie: Annegriet Wietsma Montage: Lotteke Boogert Eindredactie: Valentine van de Lande Fine edit, sounddesign en muziek: Rik Rensen en Jos Jansen (Big Orange) Luister verder na het verhaal Met Verhaal Onbekend Extra krijg je toegang tot alle speciale afleveringen én je helpt ons ermee om Verhaal Onbekend met veel liefde te kunnen blijven maken 🧡 > Meer over Verhaal Onbekend Extra [https://verhaalonbekend.supportingcast.fm/] (3,99/mnd)
16 episodios
Comentarios
5Het is vreselijk te moeten horen dat Sanne niet meer weet wat er precies gebeurd is… Daarbij vind ik haar echt in de slachtofferrol kruipen… Heel onprettig om naar te luisteren….😌
Ik vind het wel een intressant verhaal om te horen...een keer van een kant die je niet zovaak hoort. Zoveel mensen doen weleens domme dingen. Zeker als je jong bent. Meestal gaat het gelukkig goed. Maar dit keer niet. Echt verschrikkelijk. En tuurlijk is ze schuldig en ze had nooit dronken achter het stuur moeten kruipen.. Maar ze voelt zich daarom ook vreselijk schuldig. Hoe kan je nog naar jezelf kijken na zoiets? En hoe ga je daar mee om. Goed dat ze zich nu inzet om mensen te waarschuwen.
Ik vind het knap dat Sanne het bespreekbaar maakt. Ik heb ook wel eens gereden met 1 wijntje op maar het zal je maar gebeuren. Ook haar leven is getraumatiseerd. Gelukkig kreeg ze nog steun van haar slachtoffer.
Ik vind deze niet luisterbaar. Sanne heeft alls gekregen wat ze verdiend heeft. Ze is schuldig en wat ze gedaan heeft is crimineel. Slachtofferrol
Heb je nu wel gereden of niet? Wel dus?? Sleutel in het contact. Warrig verhaal. Beetje BS verhaal helaas
Het is vreselijk te moeten horen dat Sanne niet meer weet wat er precies gebeurd is… Daarbij vind ik haar echt in de slachtofferrol kruipen… Heel onprettig om naar te luisteren….😌
Ik vind het wel een intressant verhaal om te horen...een keer van een kant die je niet zovaak hoort. Zoveel mensen doen weleens domme dingen. Zeker als je jong bent. Meestal gaat het gelukkig goed. Maar dit keer niet. Echt verschrikkelijk. En tuurlijk is ze schuldig en ze had nooit dronken achter het stuur moeten kruipen.. Maar ze voelt zich daarom ook vreselijk schuldig. Hoe kan je nog naar jezelf kijken na zoiets? En hoe ga je daar mee om. Goed dat ze zich nu inzet om mensen te waarschuwen.