VI Oranje Podcast

#6: 'We hebben Japan veel te groot gemaakt'

😂120 min · 15 de jun de 2026
Portada del episodio #6: 'We hebben Japan veel te groot gemaakt'

Descripción

Oranje-watcher Martijn Krabbendam was aanwezig bij de openingswedstrijd van het Nederlands elftal tegen Japan (2-2) en hoorde na het duel Ronald Koeman aan tijdens de persconferentie. In de VI Oranje Podcast bespreekt hij alle bevindingen met Bart Frouws. See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.

Comentarios

0

Sé la primera persona en comentar

¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de VI Oranje Podcast!

Empezar

2 meses por 1 €

Después 4,99 € / mes · Cancela cuando quieras.

  • Podcasts exclusivos
  • 20 horas de audiolibros / mes
  • Podcast gratuitos

Todos los episodios

64 episodios