Speciaal voor (mantel)zorgers, hulpverleners & friends

#4 Nul komma nul inlevingsvermogen

9 min · 4 de jun de 2021
Portada del episodio #4 Nul komma nul inlevingsvermogen

Descripción

Welkom bij deze Mama is Blij Podcast. Mijn naam is Pauline Redlich en ik ben moeder van een zoon die extra zorg nodig heeft, gastblogger van Mantelzorgelijk.nl met 100.000 unieke bezoekers per maand, co-auteur van het boek LEFWIJF 2 wat binnenkort verschijnt, Spreekster, Schrijfcoach en gecertificeerd mBIT coach, waarmee ze jou helpt om je eigen leven liefdevol en zonder schuldgevoel op nummer 1 te zetten. In deze podcast vertel ik je over wat ikzelf als zorgmoeder meemaak of meegemaakt heb, interview ik hulpverleners en zorgmoeders, en krijg je hoop, moed en inspiratie om een fijn leven te creëren. Ik wil je helpen om je zorgen te dragen, zonder jezelf voorbij te rennen. YES!!!! Mama is blij!!!!

Comentarios

0

Sé la primera persona en comentar

¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Speciaal voor (mantel)zorgers, hulpverleners & friends!

Prueba gratis

Empieza 7 días de prueba

$99 / mes después de la prueba. · Cancela cuando quieras.

  • Podcasts solo en Podimo
  • 20 horas de audiolibros al mes
  • Podcast gratuitos

Todos los episodios

4 episodios

episode Thom Redlich over Theater surprise show Zeikwijf artwork

Thom Redlich over Theater surprise show Zeikwijf

Wat een schat, die Thom Redlich. Hij helpt zo goed met de promotie van Zeikwijf. Nog niet zo lang geleden kreeg ik een berichtje van iemand die zei dat ze het sneu voor Thom vindt, dat ik zo benadruk hoe zwaar ik het heb (gehad). Dat kwam even heel hard aan, maar ik snap het wel. Het kan er zo uitzien. Gelukkig weet mijn mooie zoon dat het anders is. (En zij inmiddels ook, want we hadden een prachtig gesprek. En als Zeikwijf dat mag bewerkstelligen, dan kun je mij niet gelukkiger maken. Taboes bespreken en doorbreken. Ik ben er blij mee!) Dat ik dit soort dingen benadruk zodat andere mantelzorgers zich daarin herkennen. Want ik weet zeker dat ik niet de enige ben op deze wereld die dit voelt. Alleen is het 'not done' om te zeggen. En juist deze reactie maakt mij nog meer vast besloten om door te gaan. Want DIT is nu JUIST waarom ik dit DOE! Luister maar wat Thom er zelf over zegt. Deze kanjer weet, voelt en begrijpt dat onze liefde hier NIETS mee te maken heeft. Dat het EN, EN is. Het is allebei waar. En dat is oke.

20 de may de 20227 min