Aki Linnanahde Talk Show
Aki Linnanahde Talk Show'ssa Ernest Lawson kertoo omaavansa opettajan identiteetin, vaikka tie onkin vienyt viihdetaivaan huipulle ja Suomen suurimpiin TV-ohjelmiin. Open työ ei ole koskaan ollut Erkulle vaihtoehto B, jos esiintyjän työt loppuvat. Myös stand up -lavoilla yleisöä naurattava Ernest sanoo, että hänelle ei tule koskaan epäonnistuneita keikkoja ja kertoo salaisuutensa. Vaimonsa kanssa jo 15 vuotta yhdessä ollut kolmen lapsen isä muistelee, miten risupartainen nuori mies tapasi vaimonsa musikaaliproduktiossa. Lastenkirjoja tekevä Ernest kertoo minkälaisia kohtaamisia hänellä on lasten kanssa ja lataa suoraan mielipiteensä kännykkäkiellosta kouluihin. Uusi jakso joka lauantai. Ohjelman tuottaa Tarinatalli Tuotannot Oy. Seuraa podcastia ja Akia somessa: IG: @akilinnanahdetalkshow_official, @linnanahde FB: Aki Linnanahde Talk Show, Aki Linnanahde - MUN SIVU YouTube: @AkiLinnanahdeTalkShow TikTok: @akilinnanahdetalkshow, @akilinnanahde
242 episodios
Comentarios
20Hyvä haastattelu! Meni vaan nurinkurin kvalitatiivisen (laadullinen) ja kvantitatiivisen (määrällinen) tutkimuksen selitykset, mutta se lienee sivuseikka kaikille muille paitsi meille pilkunviilaajille 😁😁
Ei ollut mulla osaamista tätä korjata. Kiitos palautteesta.
Olipa mukava jakso! 🥰 Erkku osaa niin hienosti sanallistaa ja kertoa tarinaa, että josko kirjoittaisi myös aikuisten kirjan ja lukisi sen, niin varmasti kiinnostelisi monia. 🙋🏼♀️ Ja jos tulee Aki&Erkku podi tai muu yhteistyö, hurraa! 🥳🤌🏻
Hyvä jakso taas!👍🏼 Saisko Amskin, Anne-Mari Tarkkion joskus vieraaksi🌾
Olipa positiivinen haastattelu, hyvä mieli tuli, kiitos.🌞
Tämä on kyllä niin hyvän mielen podi, aina tulee kiireetön ja levollinen olo, kiitos Aki🩵
Olipa hyvä jakso! Kiinnostava, positiivinen ja hyvin läsnä oleva vieras. Hienoa huomata, että vielä näin monen vuoden jälkeen ohjelman taso vaan paranee. Kiitos! :)
Huikeaa, mulla myös pyykkituoli, joka risoo puolisoa😅
Tykkäsin ERITTÄIN paljon, kun Erkku oli vieraana. Hänessä on ihanaa positiivista energiaa joka huokuu hänestä.💚🔥🫶 Toi Erkun rakkaustarina oli aika samaistuttavaa, kun olin itse teini. Meilläkin oli vilkuilua aika paljon nykyisen avopuolisoni kanssa aikoinaan ja kesällä me ollaan oltu jo pitkään yhdessä eli 14 vuotta.❤️ Olisin voinut kuunnella teitä vielä toisenkin tunnin. ☀️ Olisi hauskaa jos teillä olisi Aki&Erkku podi, varmaan ihmiset kuuntelisivat teitä.😅
Kunnon peilaamista kouluajoista. Kun opettaja vähän mokasi ja aiheutti naurunaihetta, Oli kiva heittää takaisin läppää,jotta ope ymmärtäisi oman inhimillisen mokansa. Eihän siitä aina hyvää seurannut ,jos ope vähän suuttui ja heitti tunnilta ulos. Mutta jälkikäteen elämässä ope tuli vastaan ja sanoi suussa oli jo silloin omaa voimakasta tahtoa! Sai kiitoksen vähän myöhässä . Ihan hyvä niin. Ja oppilaalle/ opettajalle jäi hyvä mieli. 🤣
Mukavan tuntuinen heppu on kyllä hän. Hyvän mielen aiheutti tämä jakso, se on hyvä näinä aikoina❤️
Vau mikä haastattelu! Erkusta sai paljon syvällisemmän kuvan, upea persoona! Ja Aki, miten oikeita kysymyksiä osaat esittää juuri oikeaan aikaan! Kiitos ja mukavaa kesää!😎💯
Kiitos. Samoin sinne. Täältä pukkaa jaksoja läpi kesän. 😎
Arto Paasilinnan Kultainen nousukas oli varmaan ensimmäinen lukemani romaani 😄 Aikamoinen teos 😅
Vierastoive: Noora Louhimo. Ollut nyt enemmän esillä mutta olisi kiva kuulla hänen elämästä ja historiasta paremmin! 🤟🏼 Jos joku komppaa tätä ajatusta niin tykkää vaikka tästä 😊
Ai jai, olipa ihanan positiivinen jakso 😍 Odotin myös loppua, että saan kuulla kuka juontaa Ttk:n. 😅 Olisi varmaan ehtinyt olla isot lööpit ennen kuin kuuntelin jakson. 😂
Kiitos Ernst, olet huikea!
Vauva arjen kanssa podcastit on kyllä kultaa. Silloin kun saa lapsen yöunille ja pääsee syömää iltapalaa kuunnellen esimerkiksi aki linnanahde talk show:ta nii elämä on makoisaa. 🫶🏼
Kiva, jos voin piristää vauva-arkea. Ei ollut vielä podeja silloin kun itse elin tuota vaihetta elämässä, mutta voin kuvitella, että olis vaunulenkeillä ollut podcast korvissa.
Meinasin hengästyä pelkästä kuuntelusta Vieraan tykityksestä On hän kova puhumaan....
Hyvä haastattelu! Meni vaan nurinkurin kvalitatiivisen (laadullinen) ja kvantitatiivisen (määrällinen) tutkimuksen selitykset, mutta se lienee sivuseikka kaikille muille paitsi meille pilkunviilaajille 😁😁
Olipa mukava jakso! 🥰 Erkku osaa niin hienosti sanallistaa ja kertoa tarinaa, että josko kirjoittaisi myös aikuisten kirjan ja lukisi sen, niin varmasti kiinnostelisi monia. 🙋🏼♀️ Ja jos tulee Aki&Erkku podi tai muu yhteistyö, hurraa! 🥳🤌🏻