Chantal & Tina
Deze wi wa woensdag neemt Chantal ons mee naar haar opnames in België, waar ze kennismaakt met een aantal heerlijke Vlaamse woorden. Dat gesprek leidt op de een of andere manier ook naar een Birkin Bag waar een hond in past... Ondertussen deelt Tina een bijzondere ontmoeting in de trein met een freefighter en bespreken de dames een onderwerp dat veel mensen zullen herkennen: sommige mensen mogen best iets beter op hun volume letten. We delen deze wereld tenslotte met z’n allen. En dan de grote vraag van deze week: wat doe je als je partner relatieadvies vraagt aan ChatGPT? Gelukkig staan de love doctors Chantal & Tina klaar met raad en daad. Op zoek naar wat outfitinspiratie voor die ene lastige dresscode? Neem eens een kijkje bij Zalando. Wil je adverteren in Chantal & Tina? Mail naar sales@audiohuis.com [sales@audiohuis.com]. See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.
100 episodios
Comentarios
4Dank Tina voor je duidelijke standpunt bij; Mag je vrouw!!!! Deze trent komt mogelijk voort uit TTfilmpjes waarin 2 moslim heren elkaar deze vraag stellen (leek op een podcast setting). Er werden ook parodieën opgemaakt.
1 van de heren was streng/orthodox in de leer. Vrouw mocht bv niet zonder haar man boodschappen doen.
Er zijn ook genoeg enge niet-moslim mannetjes actief op social media die denken te kunnen bepalen wat “een goede vrouw” is. Doodeng!
Die mevrouw die zo hard praat tegen haar kindje lijkt eerder een schouderklopje en erkenning te vragen van omstanders; wat goed dat u al zoveel heeft gedaan deze ochtend, lastig soms hè dat kleine kinderen vroeg wakker zijn… ik denk echt dat dat de reden is. Heel irritant haha 😅
Dank Tina voor je duidelijke standpunt bij; Mag je vrouw!!!! Deze trent komt mogelijk voort uit TTfilmpjes waarin 2 moslim heren elkaar deze vraag stellen (leek op een podcast setting). Er werden ook parodieën opgemaakt.
Die mevrouw die zo hard praat tegen haar kindje lijkt eerder een schouderklopje en erkenning te vragen van omstanders; wat goed dat u al zoveel heeft gedaan deze ochtend, lastig soms hè dat kleine kinderen vroeg wakker zijn… ik denk echt dat dat de reden is. Heel irritant haha 😅