El Podcast de Alejao
És impressionant parlar amb una persona que et diu que no té por. Què el dia que mori, doncs haurà mort. Que ha viatjat per tot arreu. Que, a la mínima que estalvia, agafa la furgoneta i se'n va a Noruega, Finlàndia, o on li porti la carretera. Gràcies, Acacio, per compartir la teva filosofia de vida. I per compartir amb mi, i amb tots els que ens escoltin, la teva juventud.
8 episodios
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de El Podcast de Alejao!