Gaala
Akatemia paljastaa mehukkaimmat cringeilynsä Facebook-statuksista kumppanien kanssa lähetettyihin ekoihin viesteihin. Thelma kirjoitteli vahingossa peenis-juttuja IRC-galleriaan, Valtteri julisti olevansa ”stressaantunut” jo yläasteella ja lisäksi, rakas kutsuvieras, hetki on koittanut: Hennariikan synkkää päiväkirjasäkkiä on himoittu vuosikaudet, ja nyt on aika tuoda se päivänvaloon. Sisältö ei petä. Uusi jakso joka torstai, äänessä Hennariikka Laaksola, Valtteri Lehtinen ja Thelma Siberg. IG: @gaalapodcast @hennariikkalaaksola @valtterilehtinen @thethelma Tiktok: @gaalapodcast @hennariikka.laaksola
165 episodios
Comentarios
41Siiis tää katuhuora kohta🤣HAJOSIN🤣🤣🤣🤣
🙂
Katuhuora 😂😂😂😂😂 repesin totaalisesti lenkillä tuon kuullessa. Onneksi olin yksin 😅 olipa hauska jakso! Ja ehdottomasti Henden päiväkirjat part 2!
🥴
Arvostan kun Hende toi nuo kirjat! 😂😍 Löysin myös oman kirjan, jonne keksin 10v runoja. Tässä yks niistä, joka ei syystä oo nähnyt päivänvaloa: "Parasta koko maailmassa on se, että perheessä on onnellista. Jos ei ole onnea perheessä missää, miten he voi pyytää onnea lissää? Mielestäni se on mahdotonta, pyytää onnea niin kauhean monta. Onnen sä voit säilyttää vain, jos pysyt perheen luona ain. Aitoa on sen rakkaus, eikä se ole mikään valepakkaus. Pysy siis aina perheesi luona."
❤️
Upee 🤌🏻😮💨
Apua nauroin ääneen salilla pulla katuhuora tarinalle. En kestä 🤣🤣 Mie oon kirjottanut pienenä elämänkertomuksen missä oisin tehnyt veljestäni joulukinkun 🤣🤣
Hendelle oma kirja/äänikirja näistä päiväkirjoista, kiitos😂
😑
Tiesittehän muuten että te näätte instan asetuksista KOKO teidän ig "historian" eli kaikki tykkäykset joita ootte laittanu ja kaikki kommentit joita ootte kommentoinu🥲että ei muuta ku sohvan nurkkaan itkemään myötähäpeissä ja lukemaan niitä kommentteja🥲
Ei oo todellista 😳
Voi kyllä niin kivuliasta kun se onkin😭🥲 Asetukset - oma toimintasi - kommentit
Ei fb, mutta 14-vuotiaana olin mennyt haukkumaan instassa julkisesti pystyyn jonkun loopin kilpailun voittajan, joka voitti liput mun lempipoikabändin tapahtumaan. 12-vuotiaana olin vastannut ask.fmssä etten tiennyt onko suomi itsenäinen vai ei. Tämä tuli googlessa vielä ekojen joukossa vastaan muutama vuosi sitten, kun haki mun nimeä 😆
😳😬 Shiiiiiit 😅
LOPETTAKAA OON TÖISSÄ SIIS TOTAALINEN HAJOAMINEN KESKEN KAIKEN🤣🤣🤣
😂😂😂
Nauroin ihan pissat housuissa 😂😂 Myös ittellä on tallessa ala-asteen päiväkirjoja ja herranen aika mitä juttuja niissä on 😂
😉
Siis tää on hulvaton jakso :DDdd en mä jaksa.
Minä viattomana nukuttamassa lapsia, ku yhtäkkiä Hende manaa siskoaan katuhuoraksi😂🫣 en ihan voinu vastata, ku lapsi kysy, että mille sä äiti naurat🤔😅
😂
Tarvitaan part 2 Henden päiväkirjoista!!!
🥹
Just löysin vanhan IG tilin ala asteelta joka on julkinen ja en tiiä salasana nii saa poistettua😫😭 siellä on kaiken näköistä outoo, onneks en oo kauheen pahasti kuitenkaan nolannu itteeni😂
😂😂
Ite kirjotin lapsena päiväkirjoja vaan satunnaisesti, mutta olin niissä yhtä dramaattinen kun Hende omissaan 😂 Tuli jotenkin nostalginen fiilis, kun kuulosti niin tutulta noi kirjotukset.
😌life is tough
En kyllä uskalla mennä kattomaan 😭😂
(Tän piti olla vastaus yhteen toiseen kommenttiin 😭)
Mahtava jakso! 😂 Tuli mieleen tuosta kaljatuoppi-bongorummusta, että isoäidilläni oli tapana laittaa Whatsappissa perheen ryhmään "Hyvää huomenta" ja perään kaikkia ihania emojeja 🌼☀️🥰 sekä lisäksi aina kakkaemoji 💩. Pitkään tätä ihmeteltiin ja kerran sitten kahvipöydässä viimein kysyttiin, että aamukakaltako sinä aina toivottelet hyvää huomenta vai mikä homma. Isoäiti-parka oli luullut, että se on kukon pää eli ajatellut, että aamulla kukko kiekuu ja herättää kaikki 😭🤣🫶🏻
Oli lähetellyt sitä kakkaemojia vielä monille mummo-kavereilleenkin 🥲💩
Tätä lisää !! Ajoin melkeen ojaan kuunnellessa 😂
Loistavaa kuunneltavaa bussimatkalle, paitsi että meinasin monta kertaa alkaa vaan räkättämään 😂😂😂 🥰
Mun mummi kommentoi ”🥲” kun meidän sukulainen teki päivityksen, missä hän kertoi, että niiden koira on yllättäen kuollut…
Tää oli ehdottomasti teidän PARAS podijakso! Niin hyvä 🤣🤣🫶🏻🤩
Haluun kuulla lisää näitä Henden päiväkirjamerkintöjä! Ihan super hauskoja juttuja 😂
Mahtava jakso!🩷
Niin huikee jakso, kiitos luojalle Henden päiväkirjoista🙏😂🫶
🥴🥴🥴
Ihan paras jakso😂
Siiis tää katuhuora kohta🤣HAJOSIN🤣🤣🤣🤣
Katuhuora 😂😂😂😂😂 repesin totaalisesti lenkillä tuon kuullessa. Onneksi olin yksin 😅 olipa hauska jakso! Ja ehdottomasti Henden päiväkirjat part 2!