Hagelslag
Vandaag bespreken we Elon Musk met al z'n geld en de nieuwe release van GTA Productie: Meer van dit [https://open.acast.com/networks/633c32567b1bc700112c28af/shows/6981a78ad77e5e94dcb59393/episodes/meervandit.nl] Muziek: Andy Teerlink Hulp, advies of raad nodig? Deel je kwestie via 0629824695 Wees welkom in onze whatsappgroep [https://whatsapp.com/channel/0029Vb7Ou75BKfhthesLsD30] Volg ons op Instagram [https://www.instagram.com/hagelslag.podcast/] Wil je adverteren in deze podcast? Stuur een mailtje naar: Adverteerders (direct): adverteren@meervandit.nl (Media)bureaus: adverteren@bienmedia.nl ---------------------------------------- Hosted on Acast. See acast.com/privacy [https://acast.com/privacy] for more information.
100 episodios
Comentarios
9Het eerste waar ik aan moest denken, toen ik het nummer hoorde, was AI... Sorry, buurman van Bas 😂
Hahaha, noemen jullie je fans dan ook Venz van Hagelslag?
Ik hoef echt geen diepgang in de ochtend, juist niet, maar het mag wel wat vrolijker/gezelliger mannen!
Ja daag!
Als je iemand iedere dag hoort, dan hoor je ook iedere dag wat anders. Je bent zelf toch ook niet altijd even gezellig. Ik vind het fijn dat het menselijk is en echt.
Tijd voor een biertje Bas 😜
Oh zin in morgen!!
Chris is vergeten dat "Chris deed een ding dag" bestaat!
Boze buurman bas 😂 heerlijke aflevering 😂😂😂
Het eerste waar ik aan moest denken, toen ik het nummer hoorde, was AI... Sorry, buurman van Bas 😂
Hahaha, noemen jullie je fans dan ook Venz van Hagelslag?