Hanna Tikander

4 elämänohjetta, jotka ärsytti mua (eli varmaan siks tarvitsin niitä)

💜🔥390216 min · 23 de jun de 2026
Portada del episodio 4 elämänohjetta, jotka ärsytti mua (eli varmaan siks tarvitsin niitä)

Descripción

Tässä minijaksossa jaan Ahvenanmaan pyöräilyreissun jälkeisiä tunnelmia ja perkaan neljä vähän lamea (mutta yllättävän toimivaa) elämänohjetta. Ne ärsytti mua, ja varmaan just siks mä taisin tarvita niitä. Pohdin myös vähän sitä, miten mun yrittäjän mieli valmistautuu loppusyksyn vauva-arkeen ja asioista irti päästämiseen. ✨

Comentarios

2
Vimpu

Olipa hyvä herätys tästä, että ei tuu omia ajatuksia kuunneltua. Itellä on napit korvissa melkeen koko ajan, kun oon itekseni vauvan kanssa. Podcasteja, äänikirjoja tai musiikkia, ei paljoa tilaa omille ajatuksille ja uppoutuu ihan muuhun maailmaan. 🫨 Pistin jakson tauolle ja jatkoin pihahommia ilman kuuntelua, teki hyvää! Ja nyt jatkan jakson loppuun. 🙈

RitaLonnrot
RitaLonnrot

Haluun todellaki kuulla loputki!😍🔥 mun mielestä noi oli tosi hyvii muikkareita ja itekki opetellu noita💜 itelle toi odottelun lopettaminen ja yksin tekeminen on viel harjottelussa🙈 ihanaa ku toit nää esille!

Empieza 7 días de prueba

$99 / mes después de la prueba. · Cancela cuando quieras.

  • Podcasts solo en Podimo
  • 20 horas de audiolibros al mes
  • Podcast gratuitos

Todos los episodios

224 episodios

episode Mulla ja mun keholla on tällä hetkellä eri suunnitelmat  artwork

Mulla ja mun keholla on tällä hetkellä eri suunnitelmat

Mä haluaisin välillä painaa menemään samalla innolla kuin aina ennenkin. Keho taas on viime aikoina ollut sitä mieltä, että ehkä voitaisiin ottaa vähän rauhallisemmin. Tässä minijaksossa puhun liikunnasta, suorittamisesta ja siitä oudosta tunteesta, kun huomaa olevansa yhtäkkiä neuvottelusuhteessa oman kehonsa kanssa. Avaan myös ajatuksia tulevasta kesästä, Ahvenanmaan pyöräreissusta ja siitä, miks oon viime aikoina pohtinut liikuntaa enemmän kuin pitkään aikaan. Milloin tekeminen tekee hyvää? Milloin taas pitäisi malttaa höllätä? Luvassa vähän kesäkuulumisia, sekalaisia ajatuksia elämästä ja tuttuun tapaan täysin käsikirjoittamatonta pohdintaa siitä, mitä mun päässä juuri nyt liikkuu.

💜🔥926175 de jun de 202611 min
episode Mä sain positiivisen raskaustestin – eikä ensimmäinen tunne ollut ilo artwork

Mä sain positiivisen raskaustestin – eikä ensimmäinen tunne ollut ilo

Kevään viimeisessä jaksossa sukelletaan mun raskauden ensimmäiseen kolmannekseen. Puhutaan siitä, miten aloin epäillä olevani raskaana, mitä ensimmäisiä oireita huomasin ja miltä tuntui nähdä positiivinen raskaustesti sen jälkeen, kun luottamus omaan kehoon oli vuosien aikana ehtinyt murentua aika pahasti. Koska rehellisesti: ensimmäinen tunne ei ollut pelkkä ilo. Puhutaan peloista, epäuskosta, varhaisultrasta ja siitä ihan kreisistä hetkestä, kun syke löytyi. Siitä, miksi kaikkeen hyvään oli vaikea uskoa. Ja miksi samaan aikaan halusi kertoa uutisen jokaiselle vastaantulijalle ja pitää sen visusti omana tietonaan. Avaan myös ensimmäisten kuukausien ajatuksia, läheisten reaktioita ja sitä, miltä tuntui yrittää jatkaa normaalia elämää, kun oma pää pyöri aika isojen asioiden ympärillä. Ja tää on samalla kevään viimeinen jakso ennen kuukauden taukoa. Kiitos, että ootte kulkeneet mukana tän kevään! <3

💜🔥8.5K372 de jun de 202647 min