Hiljaisia huutoja
Ikävä Hiljaisia huutoja? Ei hätää, sillä tuotantokausien välissä ilmestyy pari lyhyempää ja rennompaa minijaksoa! Tässä minissä käydään läpi poikkeuksellinen kidnappaustapaus. Puertoricolainen Luis Albino siepattiin puistosta vuonna 1951, kun hän oli 6-vuotias, ja hänet löydettiin huimat 73 vuotta myöhemmin onnekkaan sattumuksen seurauksena. Instagram & TikTok: hiljaisiahuutoja Facebook: Hiljaisia huutoja Sähköposti: hiljaisiahuutoja@gmail.com Jakson lähdeluettelo: https://tinyurl.com/valimini1lahteet
107 episodios
Comentarios
13Eka välimini, jee! 🥳 Toivottavasti pidit tästä suupalasta. 🧡
Tykkäsin🤩 Kiva kuulla sun murretta näin vapaamuotoisessa kerronnassa
Onpa kiva kuulla, kiitos paljon! 🤩🙏
Jee pieni katko taukoon 👏🏻. ps. Oletko ajatellut tehdä jaksoa siitä 2019 Jenkeissä löytyneestä miehestä, siitä joka oli ollut supermarketin pakastimen takana 10 vuotta 😳..
Jep, ei käy odotteluaika niin pitkäksi! 🧡 Tuo mainitsemasi tapaus olikin mulle entuudestaan vieras, mutta pannaan se mietintämyssyyn. 🔍 Kiitos!
Kiitos, sinua on kiva kuunnella ♥️ Sellainen pieni huomio omalta osalta, että kuuntelun kannalta olisi mukavempi käyttää sanaa menehtynyt, menehtyä, menehtyi. Äänesi on pehmeä ja menehtyä on pehmeämpi sana kuin K:lla alkava kuoleminen 😊
Kiitos, ihana kuulla että podi on kivaa kuunneltavaa! 🧡 Sanoja en niinkään valitse sen perusteella, miltä ne kuulostavat, vaan mieluummin kiinnitän huomiota sanaston monipuolisuuteen ja esim. siihen, etten toistele liikaa yhtä ja samaa sanaa. 😊 Ymmärrän kyllä, että ”menehtyä” on pehmeämpi ja mukavampi kuin ”kuolla”, mutta jälkimmäinen on toisaalta sävyltään neutraalimpi. Näkisin, että molemmille on paikkansa!
Kiitos jaksosta! Mietin että mistä oot kotoisin, kun on tutun ja kivan kuuloinen murre?🤩
Oon kotoisin Keski-Suomesta! 📍😊 Kiitos paljon kuuntelusta ja kommentista. 🧡
Kiitos ministä! 🧡 Mielenkiintoinen tapaus.
Joo, tää on aika poikkeuksellinen tapaus! 🔍 Kiitokset kuuntelusta ja kommentista. 🧡
🥰
🧡
Eka välimini, jee! 🥳 Toivottavasti pidit tästä suupalasta. 🧡
Tykkäsin🤩 Kiva kuulla sun murretta näin vapaamuotoisessa kerronnassa