Hva så?! med Christian Fuhlendorff
Afsnit 806 Louise Louring er jurist og medlem af Folketinget for Venstre. I dagens afsnit snakker vi om hvordan det egentlig er pludselig at være ny på Christiansborg og ny i offentligheden på samme tid. Hvordan fungerer politik i praksis? Hvordan ser hverdagen egentlig ud som folketingspolitiker? Og ja, vælger man selv hvor man sidder til møder, eller er der faste pladser? Vi snakker også om sociale medier som politiker, hvordan man håndterer kritik, smarte kommentarer og det konstante pres der følger med når ens arbejde bliver diskuteret offentligt hver eneste dag. Derudover snakker vi om Louises vej ind i politik. Hvordan hun gik fra at være selvstændig til at stille op for Venstre, og hvordan én konkret sag blev den sidste dråbe der fik hende til at tage telefonen og sige: “Jeg stiller op for jer.” Gå fornøjelse, Christian.
819 episodios
Comentarios
9Jacob Haugaard var manden med medvinden, ikke Niels Hausgaard, så vidt jeg er orienteret 😄
Jep
Fælleskabet er utroligt vigtigt. I min søns klasse var en dreng med adhd som udfordrede rammerne fordi han var fejlplaceret. Da han blev visiteret videre, var forældrene helt lettede indtil lærerne sagde at drengen ikke var i top 3 over problemerne i klassen. De sagde vores børns(de almene) evne til at vente på tur, rumme andet end sig selv og konstante udfordring af fælleskabet, var et kæmpe problem. Det er i langt de fleste tilfælde de almene børn, der er “problemet” og ikke børn md diagnoser.
Hun kom ind med 4 toget siger vi hos os, men hvorfor man siger det ved jeg ikke
Super afsnit. Tak fordi du vælger godt bredt når du vælger folk at gå med. Det er så dejligt alsidigt og dejligt at det ikke er de samme kendte som deltager i alle andre podcasts også.
IC 4 toget? 😄
jeg stemmer ikke på hende eller hendes parti, men hold da op hun lyder altså meget sød og sjov😁
Hvor kan man se den video i snakker om bliver optaget ? 😁
Med 4 toget?
Jacob Haugaard var manden med medvinden, ikke Niels Hausgaard, så vidt jeg er orienteret 😄
Fælleskabet er utroligt vigtigt. I min søns klasse var en dreng med adhd som udfordrede rammerne fordi han var fejlplaceret. Da han blev visiteret videre, var forældrene helt lettede indtil lærerne sagde at drengen ikke var i top 3 over problemerne i klassen. De sagde vores børns(de almene) evne til at vente på tur, rumme andet end sig selv og konstante udfordring af fælleskabet, var et kæmpe problem. Det er i langt de fleste tilfælde de almene børn, der er “problemet” og ikke børn md diagnoser.