Hva så?! med Christian Fuhlendorff
Afsnit 799 Anna Thygesen er kommunikationsrådgiver, foredragsholder og en af Danmarks mest erfarne kriseeksperter I dagens afsnit snakker vi om kriser. De aktuelle kriser i verden, men også hvordan man helt konkret håndterer dem som offentlig person eller virksomhed. Vi kommer blandt andet forbi Sisse Sejr-sagen set fra et kommunikationsperspektiv, Trump, Iran-konflikten, Epstein-filerne og ikke mindst PFA-sagen, hvor Anna selv stod midt i det hele. Derudover snakker vi om hvordan man egentlig bør kommunikere i en krise, hvad der virker og hvad der ikke gør, og hvordan vi i 2026 ser en udvikling hvor brands gerne vil være personlige, mens personer i stigende grad bliver til brands. Gå fornøjelse, Christian.
819 episodios
Comentarios
16Læger behandler kun, de ved ingenting om forebyggelse
Læger ved da meget om forebyggelse. Vacciner, rådgivning og helbredsundersøgelse er bl.a forbyggelse.
Lægerne får 350 kr hver gang du kører sygesikringskortet igennem og det er det det handler om for dem.
Prøv at kigge på hvad en læges studie hedder.. medicin ikke sundhed eller forebyggelse.
Har samme oplevelser med de læger jeg har. De søde, men de kender halveringstiden på medicin, men jeg er ikke imponeret over deres viden (eller mangel på samme) på sundhed.
Kære Christian Blot til info overskrifterne i kapitlerne stemmer ikke overens Tak for god podcast
Hvad for kapitler?
De der som står i time-linen altså de der “bidder”
Danner nyresten, og det første jeg fik at vide var, at jeg ikke måtage proteinpulver m.m. 🙈
Tror simpelthen at det med lægerne der ikke er interesserede, har at gøre med at de er blevet tvunget til at tage for mange patienter ind. Derfor ser vi krumspring som AI svar. Anyhow. Her er en stemme på Dorset som gæst snart igen. Det var en super hyggelig, men også uafsluttet snak da du havde ham med.
Jeg er helt enig omkring hvad du tæmker om lægerne , jeg føler at jeg skal komme med diagnosen for ellers bliver man bare behandlet overfladisk..
Hvorfor optager du episoderne når du ikke ligger videoer på Podimo?
Hele afsnittet bliver ikke optaget. Desværre
Jeg syntes det er forfærdeligt at folk tror, at den ydre venstre fløj ikke kan lide jøder, når faktum er, at det er Israel de ikke støtter. Israel er ikke lig med jøder, og der er mange jøder i verdenen, der heller ikke står inde for hvad Israel står for.
Det er imponerende at du overhovedet har fået en læge til at lave en blodprøve "bare for en sikkerheds skyld" Det sker ikke der hvor jeg bor 😅
Det er bestemt også et KBH fænomen. Og et skråplan, da man ikke skal tage blodprøver "bare fordi".
Læger behandler kun, de ved ingenting om forebyggelse
Lægerne får 350 kr hver gang du kører sygesikringskortet igennem og det er det det handler om for dem.