I døden for Ukraine
Kan man lægge en krig som den i Ukraine bag sig? De fleste af dem, vi har mødt i serien, er hjemme i Danmark igen. Nogle med fysiske mén, andre med psykiske reaktioner. Men for alle gælder det, at de ikke er de samme mennesker som før. Vi taler med Chap og Rhino om alt dette i studiet, vi har besøgt AK et sted i Danmark, hvor hun er omgivet af natur og heste, og så har vi også en telefon igennem til C, der stadig er i Ukraine og kæmper ude ved fronten. Reportere og tilrettelæggelse: Martin Tamm Andersen og Mikkel Rønnau Redigering, lyddesign og musik: Mikkel Rønnau Redaktør: Rune Sparre Geertsen og Troels Kingo Ansvarshavende redaktør: Maja Mazor Producent: Alexander Leise-Hansen Podcasten er produceret af MonoMono og Podimo med støtte fra Public Service Puljen.
9 episodios
Comentarios
18Fantastisk podcast! Håber på en 2.0!
Stor tak til jer omkring jeres fortælling har været rigtig spændende at hører om jeres oplevelser
Fantastisk podcast!! 🔥
Stor tak for jeres indsats i Ukraine og tak for at lave en ærlig podcast.
Tak for 8 fantastiske afsnit og de fantastiske medvirkende 🫡🫡🫶🏼
Virkelig god podcast! Håber på en 2’er 🤞🏻
Tak for en fantastisk podcast 🙏🏼
Bedste podcast! Mere af det ❤️ Vi trænger til at vide mere.
Kæft Chaps grin er helt fantastisk! Tak for en gennemført podcast
Nok en af det bedste podcasts jeg har hørt længe! Tak for det Martin og Mikkel! Og kæmpe respekt til de danske soldater, det er fandme sejt! Slava Ukraini!🇺🇦
Tak for I fortæller om alt det svære der foregår i Ukraine! Jeg elsker det land og de trænger til fred!
Og tak for jeres tjeneste og sacrifices, gutter! 🙏
Free Ukraine
Tak for jeres åbenhed og ærlighed. Thompson og chap. Tænker i også at i blot er brikker i magthaveres spil ??
Tak for en virkelig god podcast! 👌🏼👌🏼🙌🏼
Elsker Chaps unikke metaforer 😅❤️✨️
I to er simpelthen nød til at lave mange flere afsnit. Både af den her oprør og andet. Shit i fortæller godt.
Stor respekt til de danske frivillige og soldater, der sætter livet på spil for noget større end dem selv og tak til værterne for at fortælle deres historier med både nærvær og respekt. En virkelig stærk podcast.
Fantastisk podcast! Håber på en 2.0!
Stor tak til jer omkring jeres fortælling har været rigtig spændende at hører om jeres oplevelser