Lovebirds
Lovebirds er en podcast, hvor Isabel og Casper taler om deres parforhold og den hverdag de deler – uden filter. Hver episode åbner med en personlig historie fra deres liv sammen. Små og store anekdoter fra hjemmet, ting der lykkes, og ting der ikke gør. Herefter besvarer de spørgsmål fra brevkassen. Alt er velkomment – fra klassiske parforholdsdilemmaer og eksistentielle tanker til rejsetips og hverdagens små og store problemer. Spørgsmålene behøver ikke at handle om Isabel og Casper, men svarene er altid personlige og direkte. Lovebirds er en varm, underholdende og ærlig podcast om kærlighed, ambitioner og det liv, man får til at fungere sammen. Send dit spørgsmål eller dilemma til info@casperchristensen.com og skriv "brevkasse" i emnefeltet.
5 episodios
Comentarios
9Hold da op en stemning i mellem de to - Isabell døjer da godt nok ikke at tale om mange emner. Kan godt høre Casper er meget mere vant til at lave podcast og hvad lytterne synes er sjovt og spændene at høre om
Ja og så hendes udbrud i starten af afsnittet - fortsætter hun den tone, så er jeg færdig med den her podcastsserie det er helt sikkert. Pudsigt så få kvinder, som påpeger det for er det omvendt, så er de ellers hurtigt ude med kritik.
Isabell du er den tørreste kiks! Du orker ikke rigtig at tale om nogle af de emner som C bringer op... og så er det bare sådan... Et ærgerligt samspil I har gang i her i denne podcast, hvor I modarbejder mere end I samarbejder med hinanden😬
Fødte mit første barn som 42 årig - så er glad for at det ikke er unfair 😂 Synes dog det er hårdt for kroppen (nu 45 med 2,5 årig) 🫠
3:25 shit det var trist at lytte til - en regulær mangel på respekt overfor Casper. Det er jeg godt nok overrasket over, at Isabel kan finde på at reagere på den måde og så over noget, der enten er sagt i sjov eller af omsorg eller i en kombination af de 2. Hvis det fortsætter gennem resten af afsnittet, så er jeg i hvert fald færdig med den her podcast. Kvinder, der taler sådan til deres partner har jeg en endog meget lav tolerance overfor og mener det er noget vi bør sige fra overfor.
Elsker Isabel, hvor er hun skøn, I er begge skønne men Isabel er forfriskende ligetil og “down to earth”, er stor fan af podcasten😊♥️👏
Jeres hund har allergi.
“Jeg gider ikke sidde på græs” Elsker😂Minder mig om “Så kunne du godt lige sige, at man skal stå på græs, Frank. Det er da ikke noget at byde Lene”😂👏🏻
Haha du er ubehøvlet Casper 🤣 kæft I er skønne og sjovt 😅
Hold da op en stemning i mellem de to - Isabell døjer da godt nok ikke at tale om mange emner. Kan godt høre Casper er meget mere vant til at lave podcast og hvad lytterne synes er sjovt og spændene at høre om
Isabell du er den tørreste kiks! Du orker ikke rigtig at tale om nogle af de emner som C bringer op... og så er det bare sådan... Et ærgerligt samspil I har gang i her i denne podcast, hvor I modarbejder mere end I samarbejder med hinanden😬